מתנות מקוריות ליום הולדת לגבר והפתעות

יום ההולדת של אביך או בן הזוג מתקרבת ואת ובני המשפחה מתלבטים מה לרכוש? טיסה בשמי הארץ כמו גם אפשרות להפוך לטייס ליום אחד היא המתנה המושלמת אותה תוכלו להעניק.

מתנות מקוריות ליום ההולדת

אין ספק כי אחת הבחירות הקשות ביותר היא איזו מתנה לבחור בעבור בן המשפחה או בן הזוג. למעשה, גברים בניגוד לנשים הם הרבה יותר מורכבים (זה לא סוד..) ועל מנת להפתיע אותם באמת נדרשת מאתנו חשיבה מעמיקה. לכן, אם ברצונך להעניק מתנה מקורית וייחודית אשר תישמר בזיכרונו של הגבר שלך למשך זמן רב – טיסה בשמי הארץ ואפשרות להיות טייס ליום אחד היא ללא ספק האופציה הטובה ביותר.

טיסה בשמי הארץ – בטיחות מהמעלה הראשונה

חברת SkyTrip משווקת חבילות מיוחדות בעבור ימי הולדת אשר כוללות בין היתר טיסה בשמי הארץ עם מדריך מנוסה ואפשרות להיות טייס ליום אחד, זאת באמצעות ידע עיוני כמו גם פרקטי תוך כדי הטיסה. למעשה, מדובר בהתגשמות החלום של כמעט כל גבר וזאת משום שמדובר בחוויה עוצרת נשימה בה ניתן לראות את ארץ ישראל היפה לאורכה ולרוחבה בטיסה נעימה ובמטוס אשר הוא קל לתפעול כמו גם לצילום. על אף החשש מתאונות, חשוב לזכור כי כלי הטיס ססנה 172 בו עושה החברה שימוש נחשב לאחד מכלי התעופה הבטיחותיים ביותר כיום, ועל כן ניתן להסיר חשש במידה והוא קיים.

מתנות מצויירות

המתנה המושלמת – טיסה בשמי הארץ וטייס ליום אחד

כאמור, אם ברצונך לספק את המתנה המושלמת והמרגשת ביותר רכישה של חבילת טיסה בשמי הארץ עם אופציה להטסה עצמית ללא כל ספק תותיר את הרושם הטוב ביותר כמו גם תאפשר להעניק מתנה ייחודית ומרגשת אשר תישמר למשך שנים ארוכות, זאת משום שכל מהלך הטיסה מוקלט וכן ניתן לצלם סלפי תוך כדי הטיסה. למעשה, מדווחים בחברת SkyTrip כי לרוב החוויה הזאת איננה חד פעמית וברוב המקרים הטייס החובבן ירצה לקחת את זה כמה שלבים קדימה, ולכן במידה והוא ירצה לקחת קורס טיס אזרחי פרטי באמצעות החברה זה בהחלט אפשרי, זאת לאחר חוות דעת מבוחן מוסמך אשר יבצע הערכה לגבי מידת ההתאמה לקורס הספציפי הזה. במידה והוא אכן יחליט להירשם, תוכר הטיסה אשר ביצע כשיעור הראשון בקורס. לסיכום, מדובר בחוויה יוצאת דופן אשר משלבת הן ידע מעשי והן ידע פרקטי באחד התחומים המסקרנים והמעניינים ביותר, כל זאת כאמור בליווי צמוד של מדריך טיסה מוסמך אשר לו וותק של שנים ארוכות בתחום. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף כמו גם לתאם הגעה, ניתן להשאיר פרטים באתר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם כך שגם אתם תוכלו להעניק את המתנה המקורית והיפה ביותר שניתן להעניק בעת הנוכחית.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם