סדנת שוקולד מיוחדת

מתי בפעם האחרונה פינקתם את עצמכם ואת בני המשפחה או החברים בפעילות מיוחדת ומעוררת חושים? אם לא עשיתם זאת עדיין או שאתם מעוניינים לקבל חוויה יוצאת דופן – סדנת שוקולד מיוחדת היא האפשרות הטובה ביותר.

סדנת שוקולד – פעילות מיוחדת ויוצאת דופן

מי מאתנו לא אוהב שוקולד? מדובר ככל הנראה במאכל האהוב ביותר בכל רחבי העולם, והוא כבר מזמן איננו מיועד רק לקינוחים אלא גם לבישול, זאת משום שהוא נותן חוויה מתוקה, מטריפה ובלתי נשכחת לכל מי שמתעסק או אוכל אותו. לא בכדי מחקרים שנעשו בתחום מראים בבירור כי מדובר במאכל הפופולרי ביותר בעולם וזאת משום שהוא מאפשר לקבל חוויה חושית ומטריפה בחלל הפה, כמו גם מקרבת ומלאת תשוקה. לכן, אם אתם מעוניינים לעבור חוויה מעוררת חושים אשר תנתק אתכם ואת בני המשפחה והחברים משגרת היום הסיזיפית והקשה באמצעות קטן וטוב ניתן לקחת סדנת שוקולד מיוחדת במינה אשר מיועדת למספר רב של אנשים, זאת גם כדי לגבש את כולם וגם כדי להעניק חוויה יוצאת דופן וכיפית בצורה יוצאת מן הכלל לכל הקרובים לנו. הרי מה יכול להיות יותר כיף מללמוד על רזי השוקולד, לטעום ולהכין אותו באופן אישי? סדנת שוקולד היא פעילות מושלמת עבור כל אוהבי המתוק באשר הם, ומאפשרת להנות מחוויה מדהימה של הכנה של מגוון רחב של פרלינים, ממתקי שוקולד וקישוטים כיד המלך, כל זאת באמצעות התנסות עם עבודה עם שוקולד. הסדנה מועברת ע"י קרן ודקלה, קונדיטוריות שוקולד מהמובילות בישראל אשר מעבירות כבר שנים ארוכות סדנאות שוקולד מיוחדת ורבות משתתפים המתאימות לציון כל אירוע: יום גיבוש, חגיגת יום הולדת, ציון חג או סתם לברוח קצת משגרת היום ולהתמכר לטעם המדהים של השוקולד האיכותי ביותר אשר מיוצר בעבודת יד בקטן וטוב. הסדנה החוויתית הזאת אורכת כשעתיים וניתן לבצע אותה הן בסטודיו האינטימי של קטן וטוב והן בבית, זאת בהתאם לרצונכם.

שוקולד מיוחדת

סדנאות שוקולד – כבר מזמן לא רק לימי הולדת

חשוב לזכור כי סדנאות שוקולד מיוחדות חייבות להתבצע ע"י צוות מקצועי אשר בקיא בתחום השוקולד ויודע להעניק מידע תיאורטי והן מעשי לגבי רזי השוקולד. לכן, קטן וטוב מתמחים בהעברה של סדנאות שוקולד מיוחדת עבור חברות וארגונים כמו גם בני משפחה וחברים אשר מעוניינים לספק חוויה בלתי נשכחת עבור כל אלו שלוקחים בכך חלק, זאת באמצעות סדנת שוקולד אשר יכולה להתאים לכל אירוע ולכל יום וזאת בהתאם לרצון של המזמין. סדנת השוקולד מאפשרת הן גיבוש חברתי והן אופציה להעברת ערב נעים בחברת האנשים האהובים עלינו ביותר באירוע מיוחד במינו אשר כאמור מערב את הטעם הממכר של השוקולד ביחד עם תוצרים שניתן לקחת הביתה, זאת בתנאי שתצליחו להחזיק מעמד ולא לטרוף את הכול.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם