הוצאת אזרחות פורטוגלית – מדריך

בשנים האחרונות יותר ויותר אזרחים ישראלים מעוניינים לקבל אזרחות פורטוגלית. מה צריך לעשות? המומחים של easy nationality  מסבירים.

 

הוצאת אזרחות פורטוגלית – איסוף נתונים משפחתיים  

בשנים האחרונות ישנה עלייה בהתעניינות של ישראלים בהוצאת אזרחות פורטוגלית. חשוב לדעת כי מאז נכנס התיקון לחוק בפורטוגל, ניתן לקבל אזרחות באופן יחסית פשוט אך השלב של איסוף המסמכים הוא אחד השלבים הקשים ביותר שיש לבצע. לכן, על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית יש לקבל אישור עקרוני מהקהילה היהודיות בפורטוגל בדבר הזכאות. בפורטוגל ישנן קהילות יהודיות אותן ניתן למצוא בפורטו ובעיר הבירה ליסבון, כאשר במידה ואנו מבקשים להוציא אזרחות פורטוגלית יש להוכיח קשר לקהילה היהודית.  על פי הסכם החדש אשר נחתם לאחרונה בין הקהילה היהודית לבין משרד הפנים הפורטוגלי, במסגרת הגשת הבקשה לקבלת האזרחות על המועמד לצרף אילן יוחסין מפורט. אילן היוחסין חייב להיות מפורט ככל האפשר, ונועד לבסס את הקשר שבין המבקש לבין הקהילה היהודית. על כן, יש להגיש שורה ארוכה של תעודות ומסמכים אשר אכן מעידים כי קיים קשר כזה, ואותם יש לצרף לבקשה.  בנוסף, על כל אדם הכלול באילן היוחסין צריך להיות מצורף  תאריך לידה, תאריך פטירה (אם כבר אינו בחיים), תאריך נישואים ומקום הלידה. כל הפרטים הללו הם חשובים ביותר לצורך התקדמות בתהליך, ויש לבצע אותו בפירוט רב.

 

המדריך לדרכון פורטוגלי

 

 שלבים נוספים בתהליך

למעשה הגשת המסמכים היא השלב הקריטי והחשוב ביותר לקבלת אזרחות פורטוגלית, כאשר במידה ותוגש בקשה ללא עץ משפט מפורט ובהתאם לדרישות, או פרטים שאינם נכונים הבקשה תידחה במקרה הטוב או תידחה על הסף במקרה הרע. במידה ולא ניתן לפרט מעבר למה שכתוב, חשוב לציין מדוע בדיוק חסרים פרטים ולנמק. בנוסף, חשוב לציין בנקודה זו כי מעבר להגשת עץ היוחסין יש להגיש גם מסמך המפרט אודות המבקש הכולל תעודת זהות, תעודת לידה, תעודת יושר ממשטרת ישראל וכו' כאשר כלל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לפורטוגזית וחתומים ע"י נוטריון. במידה ואכן התקבל האישור מטעם אחת הקהילות היהודיות וזאת לאחר הוכחה של הקשר המשפחתי לפורטוגל, ניתן להמשיך בתהליך וזאת ע"י המשך הטיפול בבקשה ע"י משרד הפנים הפורטוגלי. חשוב לדעת כי בדרך כלל לא מדובר בהליך קצר, אלא הוא אורך בין שנה וחצי לשנתיים כאשר רבים נתקלים בקשיים רבים הן בתרגום המסמכים, הן באיסוף שלהן והן בהתמודדות אל מול הרשויות. ניתן להקל בהליכים ע"י פנייה לחברת easy nationally אשר לה וותק רב בעבודה מול הרשויות הפורטוגלית והיא מאפשרת גם לכם במידה והנכם עומדים בזכות לקבל את האזרחות הפורטוגלית בהליך קצר יחסית, יעיל וללא כאבי ראש מיותרים. פנו עוד היום לקבלת כל הפרטים הרלוונטיים והצטרפו לעוד עשרות אלפי ישראלים שכבר מחזיקים באזרחות פורטוגלית נחשקת.

 

לפרטים נוספים: https://www.easynationality.com

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם