ימי הולדת חוגגים בחדרי הבריחה של צ'אלנג' ישראל

נמאס לכם מעוד יום הולדת שכולם עסוקים בפלאפון שלהם? חדרי הבריחה של חברת צ'אלנג' ישראל יאפשרו לכם ולאורחים שלכם לקבל חוויה יוצאת דופן, במחיר הטוב ביותר בישראל.

ימי הולדת חוגגים רק בחדרי הבריחה של צ'אלנג' ישראל

כמעט כל יום הולדת זה חוזר על עצמו, וכמעט שאי אפשר להימנע מכך: אנו חוגגים במסעדה או בפאב, אבל רוב האורחים שלנו עסוקים בבהייה במכשיר הנייד. אין ספק כי מדובר בטכנולוגיה אשר משנה את העולם, כמו גם את עולם האירועים וחגיגות יום ההולדת, וכתוצאה מכך החליטו רבים כי הם מעוניינים למצוא אטרקציה אחרת וייחודית אשר תוציא את החברים ובני המשפחה מהמסכים, ותאפשר לפתוח קצת את הראש. בדיוק לשם כך הוקמו חדרי הבריחה של חברת צ'אלנג' ישראל, אשר מאפשרים לחגוג יום הולדת בחדר בריחה – בהתאמה אישית. כיצד? להלן כל הפרטים.

 

חוגג יום הולדת? זה לא חייב לעלות המון כסף

רבים מחוגגי היום הולדת סבורים כי אטרקציות מיוחדות כמו חדרי בריחה עולים מאות שקלים, ועל כן נמנעים מכך. למעשה, מדובר בטעות וזאת לאור העובדה כי בחדרי הבריחה של צ'אלנג' ישראל תוכלו לקבל חדרי בריחה אשר מעוצבים עם שימת דגש על מיטב הטכנולוגיה והסאונד החדישים ביותר, כמו גם לפתור תעלומה עלומה ובכך להעניק לכם ולחברים חוויה ייחודית, נטולת פלאפונים ומסכים, כאשר לבחירתם מספר חדרי בריחה בנושאים משתנים, בהתאם לקונספט של האירוע. בנוסף, מעניקה חברת צ'אלנג' אפשרות לקבלת חבילת יום הולדת משתלמת ביותר, לעד 45 משתתפים, כך שאם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת או קרוב משפחה – מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לקבל את האטרקציה המובילה ביותר בישראל, עם מחיר אשר מותאם בדיוק לתקציב.

מוח

חדרי בריחה – לא רק למבוגרים

חדרי הבריחה של צ'אלנג' אינם מתאימים רק בעבור מבוגרים, אלא גם בעבור הילדים. המומחים של חברת צ'אלנג' ידעו להתאים את חדר הבריחה לילדים, כמו גם להעניק לכם צוות מקצועי ומסור אשר ילווה את הילדים מתחילת האירוע ועד סופו, כמו גם אפשרות להקמה של שולחן ממתקים, פיצות וארגון של האירוע בצורה מושלמת וייחודית, כך שתוכלו לקבל שקט נפשי שהאירוע יהיה מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום חדרי הבריחה, כמו גם התאמה מושלמת לגיל של הילדים עם תוכן מעניין ומרתק אשר יאפשר לכם להתגבש, ליהנות, ולחוות יום הולדת בלתי נשכחת. על כן, אל תמתינו – חדרי הבריחה של צ'אלנג' מתאימים בעבור כל אחד, ואין כמו יום הולדת כדי לאגד את החברים הטובים ובני המשפחה לערב מלא בהומור והנאה, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים אשר כבר השתתפו בחדרי הבריחה של צ'אלנג'. מדוע שגם לא אתם? היכנסו לאתר, הזמינו חדר וקדימה – וצאו להרפתקה קסומה! למידע נוסף – https://challenge-israel.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם