קראוונים בחופי הכנרת טבריה והצפון

רוצים להתארח בטבריה והצפון במלון נייד? באמצעות הקרוואנים של חברת קרוואן העמק תוכלו להתפנק באירוח מושלם ובמחיר אטרקטיבי לכל כיס. כל הפרטים – במאמר הבא.

חופי הכנרת והצפון – ביקוש שובר שיאים

אין כל ספק כי החורף האחרון סיפק למדינת ישראל כמו גם לכינרת והצפון כמויות מים שלא נראו כדוגמתם ב 20 השנה האחרונות. למעשה, חופי הכינרת התמלאו והעיר טבריה זוכה לפריחה מחודשת בשל הפיתוח הרב אשר נעשה באזור, ועל כן מדובר בבילוי מושלם בעבור משפחות, זוגות וכן קיום אירועים שונים אשר מתקיימים באווירה פסטורלית ונעימה. משום כך, ניתן לראות עלייה משמעותית בביקוש למלונות באזור, אולם מדובר במחירים גבוהים אשר גורמים לרתיעה בעבור חלקים גדולים של הציבור. על כן, האופציה אשר הייתה נהוגה עד עתה היא הגעה לאזור עם ציוד קמפקינג, אולם כיום זה קל יותר וזאת לאור העובדה כי חברת קרוואנים העמק מספקת קרוואנים יוקרתיים במיוחד אשר נדמים ממש כמו חדר במלון, רק באוויר הפתוח ובאווירה של קמפינג מקצועי – מבלי כל הטרחה מסביב. מדובר בבשורה של ממש בעבור הקהל הישראלי אשר משווע לשהייה באוויר הפתוח אולם חושש מנושא המחיר וכן הטרחה הרבה והארגון, ומשום כך קרוואנים להשכרה מהווים את הדרך האלטרנטיבית והטובה ביותר אשר באמצעותה תוכלו לעשות קמפינג איכותי ומהנה במיוחד.

חוף ים

מלון נייד – קרוואן להשכרה

כאמור, חברת קרוואן העמק נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בתחום השכרת קראוונים, והיא מאפשרת לכם להשכיר קרוואן אשר מצויד במיטב הציוד הנדרש לצורך קמפינג ואשר כולל מטבח מלא, סלון, מיטה זוגית גדולה וכן ציוד הצללה בו תוכלו להשתמש לצורך הקמפינג שלכם. למעשה, מדובר בקרוואנים אשר מתוחזקים כל העת בכדי לגרום לכם לחוש כאילו אתם נמצאים במלון על גלגלים, כאשר הנוף הנשקף הוא חוף הכינרת המהמם אשר ממוקם צעדים ספורים מהקווראן עצמו. בנוסף, מדובר בקווראן ממוזג לחלוטין אשר מאפשר לכם לברוח קצת מהשמש היוקדת ולהתפנק, ועל כן מדובר באופן האירוח האולטימטיבי בעבור משפחות כמו גם יחידים אשר רוצים להתנתק קצת ולחוש כאילו הם נמצאים בחו"ל. מדובר בצורת בילוי ואירוח מקובלת מאוד באירופה ובארה"ב, ומשום כך ניתן לראות כיצד הביקוש הרב לקרוואנים תופס תאוצה משמעותית, כפי שמדווחים בחברה אשר זוכה לשבחים לאור התחזוקה הגבוהה של הקרוואן וכן הסטנדרטים הגבוהים, כל זאת במחיר אטרקטיבי לכל כיס. על כן, אם אתם רוצים לקבל אירוח מדהים אשר משלב את הטבע כמו גם לספק לעצמכם חוויה בלתי נשכחת, אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום עוד היום קשר באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://caravalley.co.il או ליצור קשר באמצעות הספר 052-8759116 ובכך תוכלו להיות בטוחים כי הטיול הבא שלכם יהיה טיול בלתי נשכח אשר משלב קרוואן להשכרה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם