שף פרטי מארח – טרנד חולף או סגנון חיים חדש?

בשנים האחרונות שפים רבים החלו לוותר על עבודה במסעדות כדי להכין ארוחות גורמה במתחם אירוח פרטי או בבית הלקוח. השפים המובילים את הטרנד טוענים כי ארוחה פרטית בסטודיו שלהם מאפשרת להם לבוא במגע ישיר עם הלקוח, לספק חוויה קולינרית אישית, נפלאה ויוצאת דופן, וליצור חוויה אינטימית וייחודית עם הסועדים.

לכן, אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים ומלהיבים כיצד לחגוג יום הולדת או אירוע משפחתי אחר, כדאי לכם להכיר את הטרנד החדש שכובש בסערה את העולם הקולינרי בארץ. במקום לצאת למסעדות מתאמים מועד בסטודיו הפרטי של השף וזוכים לארוחת גורמה מדהימה עם מנות מובחרות בעיצוב מרהיב ובטעמים עשירים ומגוונים.

טבח מצלחת

שף מארח בסטודיו פרטי

עד לפני מספר שנים כל חובבי הפודיז שרצו לאכול מנות גורמה בילו במסעדות שף שונות ברחבי המדינה, אך הבילוי במסעדה אינו מתאים לכל אחד ואחת, במיוחד אם מתכננים אירוע פרטי כמו יום הולדת. בעשור האחרון שפים בארץ ובחו"ל הבינו כי באפשרותם לספק חוויית אירוח אינטימית ומרגשת יותר באמצעות ארוחות שף במתחם אירוח פרטי, יש גם שפים המציעים אירוח בביתם או בבית הלקוח.

אירוח בסטודיו של שף פרטי אינו טרנד חולף, זהו טרנד חדש שצפוי להישאר עוד זמן רב בגלל יתרונותיו הרבים, למשל:

  • אווירה אינטימית בסטודיו המאובזר ומעוצב.
  • ייעוץ קולינרי של השף לבחירת מנות ותפריט מקורי.
  • השף דואג לארוחת גורמה, לכלי הגשה ואוכל מהודרים, לסידור השולחנות ולשתייה.
  • אפשר להזמין ארוחת טעימות וליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן.
  • השף משוחח עם כל המשתתפים בארוחה, מעניק טיפים מקצועיים ומשקף את תפיסת עולמו הקולינרית בכל מנה ומנה.
  • האורחים זוכים ליחס אישי וחם.
  • אפשר להפיק אירועים משפחתיים ועסקיים עד 70 איש בישיבה.
  • ארוחת שף במחיר משתלם ושווה לכל כיס.

חשוב לציין כי בסטודיו של השף אפשר להפיק ולתכנן אירועים שונים. במקום לשכור אולם אירועים יקר ובמקום אירוע בבית הכרוך בהוצאות רבות, בניקיונות ובשעות של בישול במטבח –  זוכים לאירוח יוקרתי בסטודיו הפרטי של השף, לחוויה קולינרית מרגשת ויוצאת דופן, ולבילוי באווירה נעימה ואינטימית, בלי הפרעות וללא מבטים של סקרנים.

אירועי יוקרתי באווירה אינטימית

אם חשבתם כי אירועים בסטודיו של השף הפרטי הם רק גימיק או טרנד חולף, כנראה ואתם טועים. ישראלים רבים שהפיקו אירועים מוצלחים בסטודיו הפרטי של השף חוזרים פעם אחר פעם על החוויה ונהנים בכל פעם מחדש מחוויה קולינרית מלהיבה וייחודית. חשוב לזכור כי ניתן להרכיב תפריט שונה בכל אירוע וארוחה בסטודיו הפרטי, השף מסייע לכם לבחור מנות ולתכנן אירוע מושקע ובלתי נשכח.

כדאי לדעת כי אפשר להזמין תפריט טעימות הכולל לפחות 10 מנות שונות, ביניהן מנות ראשונות, עיקריות וכמובן קינוחים. השף מתאים יינות ומשקאות אלכוהוליים בהתאם למנות, לסגנון האירוע ולטעם האישי. במקום, ניתן להפיק מגוון אירועים כמו ימי הולדת, חתונות קטנות ואינטימיות עד 100 איש, ברית/ה, מסיבות רווקים או רווקות, חינה, שבת חתן ועוד.

כמו כן, בסטודיו הפרטי של השף אפשר להפיק אירועים עסקיים יוקרתיים עם אווירה אינטימית, למשל אירועי השקת מצר, מסיבת סוף שנה לעובדים עם ארוחת שף מעולה וריקודים, אירוע קוקטייל אקסקלוסיביים עד 100 איש, כנס מקצועי, יום עיון, יום כיף עם סדנת בישול ועוד.

לסיכום, אירועים וארוחות גרומה בסטודיו פרטי של שף מקצועי ומנוסה, אינם עוד טרנד חולף בעולם הקולינריה הישראלי. זהו סגנון חיים חדש המאפשר לכולם ליהנות מארוחות שף לא רק במסעדות, ולחובבי הפודיז הרבים זהו פתרון מצוין לבילוי נעים באווירה אינטימית ולהכרות מעמיקה עם שפים מובילים וטכניקות בישול מסורתיות וחדשניות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם