איך בוחרים מנטליסט מומלץ לאירוע פרטי

מדינת ישראל היא מדינה קטנה מאוד ובכל מקצוע ישנם הרבה מאוד אנשי מקצוע שמתחרים על כל לקוח. גם בעולם היוצא דופן של אמני הטלפתיה והמנטליסטים קיים עושר גדול של אנשי מקצוע וההחלטה במי מבניהם לבחור עשויה להיות קשה ואפילו מורכבת מעט. ישנן מספר שאלות שבטח תשאלו את עצמכם בבואכם לבחור מנטליסט כגון – איזה מנטליסט מתאים לאירוע פרטי? ואיך מבין כל האמנים שמופיעים בז'אנר תדעו במי לבחור לאירוע שלכם?

 

אפיינו את האירוע שלכם

הצעד הראשון עליכם לעשות בטרם תתחילו לחפש מנטליסט לאירוע שלכם הוא לאפיין ככל שניתן את האירוע אותו אתם עומדים לקיים. כמה גברים יהיו, כמה נשים תהיינה, האם האירוע יכלול ילדים, איפה יתקיים האירוע, האם אנשים ירקדו באירוע הזה, האם האוכל יוגש לשולחנות או ימוקם על בופה פתוח וכן הלאה.

התשובות לכל השאלות הללו יסייעו לכם לדעת גם בהקשר של המנטליסט מה אתם בדיוק מחפשים. אולי אינכם מבינים זאת אבל, הדרך בה יוצג או יוגש האוכל גם היא תשפיע על ההחלטה שלכם.

 

אגודת הקוסמים בישראל

המשפט הבא אולי יזכיר לכם רגעים מסדרת סרטי הארי פוטר אבל, בישראל פועלת אגודת קוסמים מקצועית והיא מאגדת בתוכה את מרבית האנשים העוסקים בז'אנר האמנותי הזה. אגודת הקוסמים דואגת לקיים סמינרים מקצועיים לעוסקים במלאכה, כנסים ואירועים שונים.

כמו כן, האגודה אחראית שכל מי שרשום כחבר בה יהיה איש מקצוע מיומן ומקצועי ולא אדם שפשוט החליט שהוא מנטליסט כך, שומרת אגודת הקוסמים על רמה מקצועית גבוהה של חבריה. לכן, ניתן ואף רצוי לחפש מנטליסט באתר של אגודת הקוסמים.

 

המלצות של קרובים

דרך נוספת מוכרת וטובה היא קבלת המלצה על מנטליסט מאדם קרוב שאתם לגמרי סומכים על חוות דעתו. נכון שלעיתים המלצה מתבררת כלא מוצלחת אולם, זה לא קורה הרבה פעמים ועל פי רוב אם מתייעצים עם אדם קרוב שהוא גם מעט דומה לכם ולטעמכם, הסיכוי שהמלצתו תתברר כלא טובה נראה קטן.

המלצה טובה מאדם קרוב שמכיר אתכם הייתה ונשארה דרך טובה לבחור אנשי מקצוע מתחומים שונים וגם מנטליסט למופע באירוע פרטי. תמיד זכרו – אין חכם כבעל ניסיון.

 

נסו להתאים את גיל המנטליסט לגילו של הקהל

ישנם מנטליסיטים רבים וטווח הגילאים שלהם רחב מאוד, ניתן למצא מנטליסט בן 20 ובאותה מידה למצא מנטליסט בן 65 ולכן, מומלץ לנסות ולהתאים את גילו של המנטליסט לממוצע הגילאים הצפוי של האורחים שלכם שאמורים להגיע לאירוע.

התאמת הגיל תשלים מצוין את תמונת המופע מכיוון שמעבר לאייטמים השונים שמבצע המנטליסט ישנם קטעי קישור הומוריסטיים ובדרך כלל יש להם אווירה והומור שתואמים את גילו של המנטליסט. התאמת גילו של המנטליסט לגילו הממוצע של הקהל תסייע בהצלחת המופע.

 

מנטליסט טוב הוא מנטליסט מבית טוב

מנטליסט טוב לאירוע פרטי כדאי לחפש באגודת הקוסמים הישראלית, שם נמצאים האמנים הטובים ביותר שעברו איזשהו רף מקצועי שמעיד על יכולתם. אם אינכם מכירים אישית מנטליסט ואין לכם אדם קרוב שיכול להמליץ לכם על אחד כזה, אגודת הקוסמים היא תעודת הביטוח שלכם.

מִקרֶה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם