איך השימוש במדבקות בזמן הופעה קוסמות יכול לעזור?

אם אתם קוסמים, ואנחנו מאמינים שכן כי אחרת מה אתם עושים פה?, אנחנו יודעים שאנחנו לא צריכים לגלות לכם הרבה בשביל שהמוח שלכם יעבוד וייצר בעבורכם רעיונות מגניבים, מעניינים ואולי אפילו מצחיקים. אבל האמת שהמאמר הבא הוא ממש לא רק לקוסמים, הוא לכל האנשים שמופיעים או עובדים עם ילדים. רוצים לדעת על מה אנחנו מדברים? המשיכו לקרוא ותגלו (: 

 

איך ילדים בנויים וכיצד הם מגיבים?

תזכרו רגע ברגעים שהייתם ילדים. הייתם ביישנים, כל הזמן שאלו אתכם את אותם השאלות ובעיקר חיפשתם רק איך לעשות כיף ולשחק עם החברים שלכם. בעזרת מדבקות שם תוכלו לייצר קרבה ראשונית מאוד מהירה עם הילדים שאתם מופיעים מולם. ברגע שאתם יודעים מה השם של הילד וקוראים לו בשמו, גם אם אתם לא מכירים אותו, נוצר איזשהו קליק. הילד כבר יותר משוחרר ומרגיש יותר בנוח.

 

למגוון רב של מדבקות מגוון רב של שימושים

לכל מדבקה יש את הייעוד אליו היא נועדה. למשל: קחו מדבקות מנצנצות עם כל מיני ציורים ודמויות ונסו לכתוב עליהן את השם. כמובן שזה לא יעבוד. אך אנחנו מזמינים אתכם להיות יצירתיים בשימוש המדבקות שלכם. אפשר לייצר איתם דברים מגניבים, לקשט אביזרים או לסמן איתן במסמכים או ביומן. נסו בעצמכם וספרו לנו איזה עוד שימושים מצאתם למדבקות שלנו!

 

סימון ציוד בית ספרי

מעבר לכך שאם אתם עובדים עם ילדים תמיד רצוי לסמן את הציוד שלכם. לא חייב דווקא עם השם, אפשר להחליט שירח זהוב מופיע על כל הציוד שלכם ובכך יש לכם סימן היכר שמזכיר גם למשאיל להחזיר לכם את הציוד שהושאל ממכם. כך אתם גם חוסכים כסף וגם בבקרה על הציוד שלכם! סמכו עלינו, זה עובד.

 

מדבקות בבית הספר

מדבקות לבית ספר הם מוצר מאוד שכיח. אין כמעט בית ספר שמצליח להתנהל בלי מדבקות סימון. לא משנה אם זה ציוד בית ספרי, מסמכים או אפילו בתור תגי שמות לילדים בימים הראשונים. בסופו של דבר בית ספר מרכז לתוכו את 2 השימושים הכי גדולים של המדבקות: ארגון, סדר ובקרה. לכן אנחנו לא מופתעים שאין שום בית ספר שמצליח להתנהל בלעדיהן.

 

ילדים מתים עליהן

ילדים מאוד אוהבים להיות יצירתיים, אז למה שלא ניתן להם? בעזרת המדבקות אפשר לקשט את היומן, את הקייס לפלאפון, את המחברות הספרים וכל שאר הציוד הבית ספרי ועוד אין סוף שימושים יצירתיים וכיפים.

 

מדבקות עושות קסמים

אנחנו יודעים, אנחנו מאוד מתלהבים ממדבקות. אבל למה שגם אתם לא תתלהבו איתנו? תנסו להשתמש במדבקות כדי לעשות לכם חיים קלים יותר, מסודרים יותר וצבעוניים הרבה יותר ותראו איך גם אתם לא מסוגלים בלעדיהן יותר! מאז שאנחנו משתמשים במדבקות גם לדברים כיפיים אנחנו לא מסוגלים להפסיק!

מדבקות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם