איך לארגן מסיבת חג בעסק

עסקים רבים בימינו מתלבטים איך לארגן מסיבת חג בעסק, ואלו אלמנטים יש לשלב במסיבה כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת עבור העובדים וכדי שהעובדים יהיו מרוצים במיוחד מהמסיבה, במקום העבודה שלהם. קודם כל, חשוב לדעת כמה עובדים יגיעו למסיבת החג, כדי לארגן כיבוד ושתייה ומתנות לעובדים, שיתאימו עבור כולם. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים במסיבת חג לעסק, שייתנו טיפים למסיבת חג מוצלחת עבור העובדים. בסופו של דבר, ההנהלה רוצה שהעובדים ייהנו ממסיבת חג מוצלחת, היות והם חלק חשוב שתורם להצלחת הארגון העסקי, בו הם עובדים.

 

מתנות שמנהלים יכולים לתת לעובדים

מנהלים אשר יודעים להשקיע בעובדים שלהם, ירוויחו נאמנות ושביעות רצון גבוהה, שתתרום לרווחיות והצלחת הארגון כולו. לכן במסגרת מסיבת חג בעסק, למשל בחג הפסח, חשוב גם להשקיע בהיבט של  מתנות ממותגות לפסח, עבור העובדים. באתר של "דה-גיפט" תוכלו למצוא מבחר של מתנות ממותגות לפסח, עבור העובדים שלכם, ותוכלו לשלב מספר מתנות ,במסגרת המתנות שתעניקו לעובדים שלכם במסיבת החג. כך, למשל, תוכלו לתת מארז של פרמידות שוקולד לעובדים, מתנה מתוקה וטעימה במיוחד, ולשלב אותה עם תיק יוקרתי למנהלים, שימותג עם לוגו העסק עליו. תוכלו גם לתת מתנות ממותגות לפסח, מושקעות במיוחד, כגון סט של פותחני יין או מעמד שולחני למצות, ולשלב עם מארז שי פסח שמח, עם שוקולדים טעימים או לגוון מספר אלמנטים במתנת החג כגון, מזוודת שי לחג הפסח, הכוללת בתוכה יין וכן ריבות טעימות או ממרחים למיניהם, מהמותג של ברטה. תוכלו לשלב גם גאדג'טים במתנות החג לפסח לעובדים, כגון דיסק און קי או זוג אוזניות בלוטוס איכותיות, וכן זיכרון נייד בצורת מפתח. עוד אלמנט מוצלח ומקורי במיוחד או מכונת פופקורן, גימיק מקורי וייחודי. למנהלים משקיעים במיוחד, יוכלו לקנות פסל למשרד המעוצב בצורה של שביל ההצלחה.

 

עוד רעיונות למתנות ממותגות לחג הפסח…

במסגרת מתנות ממותגות לפסח, תוכלו לקנות לעובדים גם צידניות ממותגות, או קופסת מתכת מעוצבת וממותגת לאחסון של מצות. תוכלו גם לשלב במארז המתנות לחג לעובדים, מארז של שוקולדים עם ספל טרמי אקולוגי מעוצב במגוון צבעים וכן סט של אביזרי יין המגיע בעיצוב של כוס יין. תוכלו גם לגוון את מארז המתנות לעובדים במארז קומפקטי עם שלושה צנצנות בריאות מהמותג ברטה ולשלב זאת עם עציץ ממותג המסמל שפע וברכה. את המארז הממותג לעיל תוכלו לשלב עם חבילת שי הכוללת רטבים וממרחים למיניהם, שהעובדים שלהם יאהבו במיוחד. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר אתם מארגנים מסיבת חג בעסק, דאגו לארגן אירוח מושלם עם שתייה וכיבוד בשפע, וכן ממרחים ויין לעובדים, כדי שהם ייהנו ממסיבת חג מושלמת. וכמובן לא לשכוח, בתום המסיבה, לתת מתנות ממותגות לפסח עבור העובדים, כדי לפנק אותם על העבודה שהם משקיעים עבור העסק.

מתנות לחג

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם