איך לבחור את המתנה הכי שווה לילדים?

כל פעם מחדש אנחנו נתקלים בשאלה מה לקנות כמתנה לילדים, הרי אנחנו כבר לא ממש זוכרים מה אהבנו בגילם, והאמת הדורות משתנים כל הזמן.

אז הינה כמה דברים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה מה לקנות כמתנה שווה במיוחד לילדים, אולי תגלו שזה הרבה יותר קל ממה שדמיינתם לעצמכם.

 

לא מה שחשבתם

ילדים יכולים להיות מאוד מטעים, רגע אחד הם קטנטנים ורגע אחרי הם גדולים, קשה מאוד לדעת מה הטרנד האחרון ומה הם כבר קיבלו ביום הולדת שעבר. אז צריך לזכור שלא מדובר פה בפיצוח משוגע, מתנה לילדים זה עניין של הרפתקה, רוצים לתת להם חוויה, משהו שישמח אותם, זו לא צריכה להיות משימה כל כך קשה, אם רק מתחברים לנפש הצעירה.

 

פינוק זו הדרך

הדבר החשוב ביותר לזכור זה שמותר לפנק, הפינוק זה הדבר שלא מתאפשר ביום יום בדרך כלל, והאמת היא שזו הנחמה הגדולה ביותר. מתה שווה, זו חד משמעית מתנה מפנקת, כמו דובי ענק ושנדמה כחסר חשיבות, אבל העניין הוא שזה לא משנה אם זה משהו שהם צריכים, כל מה שבאמת חשוב בבחירת המתנה זה שזה יפנק וישמח את הילד.

 

עדיין קונים דובי לילדים גדולים?

במקרה שהילד כבר גדל, והדובים והבובות שהיו לו בעבר זרוקות בצד, קל לחשוב שבובת דובי ענק היא לא ממש רלוונטית. אל זה לא המקרה, אם תפתיעו את הילד שלכם עם דובי מטר וחצי / דובי מתנה לילדים באמצע החדר, תרו שהתגובה תהיה חיוך גדול. דובי ענק זה לא משחק בובות רגיל, זו חוויה שלמה של נוחות, זו תצורה של שמיכה או פוף באופן שווה אפילו עוד יותר.

 

מה ילדים אוהבים

בבחירת המתנה כמובן שנרצה להבין מה בדיוק ילדים אוהבים, מה הם יאהבו לקבל, והאמת היא שיש המון אפשרויות. בדרך כלל זה תלוי באופי של הילד ובתחומי העניין שלו, החל מיצירה או מכוניות, משחקי מחשב, ועד פעילויות וחווית שונות במרחב. אך דובי ענק זה אולי יפתיע אתכם, עלול להתאים כמעט לכל אחד, זה אולי לא צפוי, אבל רבים מוצאים בו שמחה.

 

שילוב מנצח

רעיון נחמד שכדאי לשקול, זה לתת לילד שילוב של מתנות, קל מאוד להתבאס על מה שלא קיבלנו, ואם יהיה שילוב זה יכול לחסות הרבה אופציות ולגרום לילד לשמוח במיוחד. שילוב טוב יהיה בין משהו מפנק ורגוע למשהו מעורר מחשבה, לדוגמא משחק קופסא חדשני שגורם לילד לחשוב ולהפעיל את המוח ויחד איתו דובי ענק ורך שמרגיע ומפנק את הילד.

 

זה לא כל כך מסובך

תזכרו שבחירת המתנה לילד היא לא דבר מסובך, בין אם זה בגד חדש, משחק, או דובי ענק, מה שחשוב באמת זה לשמח את הילד. רוב המתנות יכולות לשמח, מעצמם הנתינה וההתרגשות שבקלת משהו ממישהו. מדובר בהבעת חיבה או אהבה, ולא צריך כל כך הרהב כשמדובר בדבר שכזה, ניתן לתת מתנה שווב מעצם הכוונה והרצון המרכזי לשמח.

מתנות קטנות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם