איך לבחור מנטליסט?

מופע של מנטליסט הוא מופע מרשים, מהפנט, מרתק, המעלה מחשבות ותהיות אצל הקהל ומסקרן אותו. מדובר על חוויה חד פעמית שגורמת להנאה רבה. למרות זאת, כשמזמינים מנטליסט יש לדעת לבחור את האדם הנכון. כיצד עושים זאת – על כך במאמר הבא.

 

מיהו המנטליסט?

המנטליסט הוא אדם שלמד לאורך שנים שיטות המאפשרות לו לקרוא מחשבות, להשפיע על תזוזת אובייקטים, כיפוף כפיות, הפעלת שעונים עומדים, להשפיע על תנועה ומחשבה של האדם, להשפיע על עמדות, טעם, ריח וחושים אחרים באמצעות טכניקות אותם פיתח. לא מדובר בזריזות ידיים או קסמים רגילים אלא על שיטת עבודה הקשורה לקריאת הבעות פנים, שפת גוף, ג'סטות, טון דיבור וכיוצא בזה.

יתרה מכך, מנטליסט צריך לזכור את כל הפרטים הקטנים על מנת ליצור אפקט של קריאת מחשבות או חיזוי העתיד. לפיכך, אדם שלמד והתמקצע בנושא יכול לנהל מופע מרשים עם כישורי משחק, עמידה מול קהל, שיתוף הקהל באמצעות האינטואיציה שלו והטכניקות אותם למד.

 

איך לבחור מנטליסט לאירוע?

בחירת מנטליסט מומלץ צריכה להיעשות על ידי חיפוש מדוקדק באינטרנט. כלומר, לקרוא חוות דעת של אנשים שהתנסו במופע כזה, המלצות של ארגונים וגופים עסקיים ופרטיים, חיפוש בפורומים וברשתות החברתיות וכד'.

מנטליסט בעל מוניטין עם הצלחות מוכחות הוא האדם האידיאלי למופע מסוג זה. הוא צריך להיות איכותי ומקצועי, בעל ניסיון, אדם עם הומור שיודע להחזיק את הקהל שלו. ככל שמקפידים על האיכות של המנטליסט, כך המופע יהיה מרשים יותר. למרות זאת, ישנם גופים שצריכים להתאים את העלויות לתקציב שלהם ולכן חשוב גם לבצע השוואת מחירים בין המנטליסטים השונים, אך לא לוותר על האיכות.

 

למי מתאים מופע של מנטליסט?

אנשים פרטיים שרוצים לבדר את האורחים שלהם בערב החתונה, ציון יום הנישואין, מסיבת רווקים או רווקות, בת או בר מצווה ואירועים פרטיים אחרים בבית או באולם יוכלו להביא משהו מקורי, אחר ומעניין. כמוהם גם בתי עסק וחברות המארגנים ערבי חברה, ימי גיבוש או ימי כייף לעובדים ולמשפחותיהם. גופים כאלו ימצאו את המופע ככלי לקידום מכירות בערב ללקוחות, מסיבות של וועדי עובדים, תערוכות, נשפים, מסיבות רבות משתתפים ועוד.

בנוסף, מופע של מנטליסט הוא אטרקציה שלא מחייבת הזמנה של אטרקציות נוספות כפי שנוהגים להזמין באירועים רבים. המופע כל כך משפיע על הקהל שחוץ מכיבוד הוא לא יצטרך פעילות נוספת. מדובר על חוויה בלתי נשכחת שידברו עליה לאורך זמן.

 

סיכום

מנטליסט מעולה צריך לגרות את הסקרנות והדמיון של הקהל שיתהה כיצד הוא עושה טריקים פסיכולוגיים ולצד זה להיות איש במה שיודע להחזיק את הקהל. שילוב של מופע טלפתיה עם קסמים יהיה ערך מוסף כאשר מתכננים להזמין מנטליסט הבקיא בשני התחומים. ככל שתקפידו על בחירת מנטליסט בעל מוניטין, כך גם המופע יהיה טוב יותר.

 

מנטליסט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם