איך לבחור פרחים מושלמים לאירוע שלכם

מתחתנים? מזל טוב! חתונה היא אחד האירועים המרגשים והמשמעותיים בחיים בו זוג מחליט למסד את הקשר ולהקים משפחה.

יחד עם ההתרגשות הכללית נדרש ארגון לוגיסטיקה די משמעותי – בחירת אולם, שמלת כלה, להקה או די ג'יי, צלם וידאו, תמונות ומגנטים ועוד.

אחד הרכיבים המשמעותיים בעיצוב האולם הוא סידורי הפרחים. כיצד נסדר את הפרחים באופן המושלם באולם, ואיזה פרחים כדאי לנו לבחור? במדריך זה הבאנו עבורכם מספר טיפים והמלצות בנושא.

 

מה זה סידורי פרחים והאם זה חשוב לאירוע?

סידורי פרחים הם האלמנט העיצובי שנותן את הטאץ' האחרון לאירוע ומתכתב באופן צמוד עם שאר האלמנטים העיצוביים באירוע. כאשר אנחנו בוחרים סידורי פרחים אנחנו בוחרים סוגי פרחים, צבעים ולא פחות חשוב מכך – כיצד הם יהיו מסודרים באולם.

סידורי פרחים בהחלט חשובים לאירוע שכן הם משפיעים באופן ניכר על האווירה. למשל, ישנם פרחים המשדרים אווירה כפרית או אווירה קלאסית מול פרחים המשדרים אווירה מודרנית יותר. בחירת סידורי הפרחים  נעשית בהתאם לסגנון ולטעם שלכם.

 

קודם כל – הגדירו תקציב לחתונה כולל תקציב לפרחים

בכל הפקה של פרויקט גדול נדרש קודם כל לתכנן תקציב. עבודה ללא תקציב היא עבודה לא מסודרת וללא יעדים, והתוצאה הסופית היא שבדרך כלל נוציא יותר כסף ממה שתכננו ונקבל תוצאה פחות טובה ממה שרצינו. ההמלצה שלנו היא שבתוך התקציב יש להשאיר מקום לתקציב ייעודי לפרחים: פעמים רבות מוותרים על כך אך לדעתנו זה מאוד לא מומלץ שכן יש לקחת בחשבון את עלויות הפרחים כדי שלא נצטרך להתפשר על משהו שאנחנו לא רוצים. כדאי לבדוק באינטרנט מה המחירים ולפי זה לקבוע תקציב לפרחים שתוכלו לעמוד בו.

 

בחורף ישנו מגוון גדול יותר של פרחים

פרחים רבים הינם פרחים עונתיים, ולמרות שישנם פרחים רבים הגדלים בחממות למשך כל השנה עדיין נתח שוק גדול תלוי בעונות השנה. בחורף ישנו מגוון רחב יותר של פרחים מסוגים שונים" כלניות, נוריות, נרקיסים, יקינתונים ועוד וכן מבחר צבעים רחב יותר.

 

בחרו פרחים בהתאם לסגנון והאופי שלכם

כשאתם בוחרים סידורי פרחים לחתונה חשוב מאוד להיות נאמנים לעצמכם ולבחור לפי הטעם והסגנון שלכם. אם בחרתם קונספט מסוים לחתונה שלכם לכו איתו עד הסוף ובהתאם אליו תוכלו לבחור את סידורי הפרחים המתאימים.

 

האם מתאים לשלב סידורי פרחים בחופה?

בהחלט כן. החופה היא החלק החשוב ביותר בערב ובהתאם לכך ההשפעה על עיצובה חשובה מאוד. תוכלו כמובן ללכת על חופה נקייה מפרחים ומסורתית יותר, אך חופה מלאה בפרחים מעוצבים ויפים נותנת לחופה אווירה רומנטית מהאגדות.

 

משלוחי פרחים בירושלים

אחת החנויות המומלצות בירושלים לפרחים מכל סוג היא חנות פרחים בבית הכרם בשם פיונה פרחים. בפיונה תוכלו לרכוש פרחים מסוגים מגוונים, כולל מארזים רומנטיים, סידורי פרחים, זרי פרחים ועוד. החנות מספקת משולחים כולל משלוחים בהפתעה לאנשים שתרצו להפתיע עם זר פרחים.  

זר וורדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם