איך לעצב מנורת ירח עם הקדשה

יום הנישואים או יום ההולדת של בת הזוג שלכם מתקרב ואין לכם מושג מה לקנות? אל דאגה: ריכזנו עבורכם רשימת מתנות שכל אישה תשמח לקבל.

בין אם אתם חוגגים יום נישואים, יום הולדת או יום האהבה – כולם אוהבים לקבל מתנות לרגל אירועים אלו ונשים כמובן לא יוצאות מכלל זה.

במאמר זה תוכלו למצוא רעיונות למגוון מתנות לנשים ולבחור את מה שהכי ימצא בעיני האישה שלכם וישמח אותה.

 

תכשיטים

תכשיטים זה האובייס אבל אי אפשר להכין רשימת רעיונות של מתנות לנשים ולא להזכיר תכשיטים. כמעט כל אישה אוהבת לקבל תכשיטים והעבודה שלכם כגברים היא להבין מה הטעם שלה ולבחור את מה שימצא חן בעיניה. היתרון בתכשיטים הוא שיש כאלה בטווח מחירים רחב ביותר, ממאות בודדות של שקלים עד אלפי שקלים ותוכלו לבחור מה שמתאים לתקציב שלכם והולם את האירוע אותו אתם חוגגים.

 

עציץ

אומרים שנשים תמיד אוהבות לקבל פרחים, אבל בסופו של דבר פרחים נובלים ונזרקים לפח ועציצים נשארים למשך זמן רב. עציץ זו תמיד מתנה נהדרת שמייפה את הבית, ובמידה ואתם גרים ביחד יהיה לכם דבר משלכם לטפל בו (אם אין לכם ילדים או בעלי חיים). גם לעציצים יש את היתרון שיש סוגים רבים מאוד מהם, ותמיד יהיה את מה שיקלע לטעמה של בת הזוג שלכם ותוכלו לבחור אותו.

 

יום פינוק זוגי בספא

לפעמים אפשר להעניק מתנה לבת הזוג שהיא גם מתנה לעצמנו, ויום פינוק זוגי בספא היא מתנה כזו. בעיקר אם בת הזוג שלכם עברה תקופת לחץ לאחרונה, אין דבר כיף יותר מאשר לקחת יום להירגע מכל הדברים איתם אנחנו צריכים להתמודד ביום יום.

 

מנורת ירח בעיצוב אישי

כשנותנים מתנה לאדם שאוהבים הרבה פעמים נרצה להעביר מסר אישי של קרבה ואהבה. מנורת ירח בעיצוב אישי היא מתנה שמעבירה מסר כזה בדיוק: תוכלו לבחור איזו תמונה ומשפט שתרצו, ואלה יופיעו על מנורה בצורת ירח. ככה יהיה מה שיאיר את החדר כשחשוך ויזכיר לבת הזוג שלכם אתכם.

 

סוף שבוע בצימר

ימי הולדת או ימי נישואים זו ההזדמנות המושלמת לחדש את האש והתשוקה ולמצוא את הזמן להשקיע בנו ובזוגיות שלנו. סוף שבוע בצימר זו מתנה שמשרתת את המטרה הזו: אנחנו חיים בארץ יפה בה המון צימרים רומנטיים שתוכלו לקחת אליהם את בת הזוג ולפנק במהלך סוף השבוע.

 

מנוי לקורס או סדנא

אם אתם רוצים לקנות לבת הזוג שלכם מתנה פונקציונאלית שהיא תוכל להשתמש בה לאורך זמן – מנוי לקורס, חוג או סדנא זו המתנה המושלמת. לא משנה מה מעניין את בת הזוג שלכם, בטוח ישנו חוג או סדנא מתאימים: קורס יוגה או פילאטיס, סדנת בישול, סדנת פיסול, מנוי למכון כושר ועוד.

 

מנורה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם