איך תחגגו יום הולדת בבריכה ציבורית?

הורים רבים שוברים את הראש מידי שנה בחשיבה כיצד לחגוג יום הולדת לילדיהם. בגילאים קטנים, הדרישה גבוה והורים רבים מרגישים כי עליהם לצאת מן הקופסא, להמציא עצמם מחדש ולמצוא כיצד לחגוג יום הולדת לילדכם בדרך הטובה ביותר.

 

יום הולדת אחרת – חגיגה בבריכה ציבורית

אחת הפתרונות לחגיגת יום הולדת לאלו המעוניינים לאגד את כל חבריהם של ילדיהם ליום כיף וללא ספק מרענן היא חגיגת יום הולדת בבריכה ציבורית. לשם כך, ניתן לתאם מראש עם הנהלת הבריכה אותה בחרתם (רצוי לבחור בבריכה הקרובה למקום מגוריכם על מנת להקל על ההגעה), ולהגיע עמם להסכמה המאפשרת כניסה מוזלת לילדים המשתתפים בחגיגה, וכניסה ללא תשלום להורי הילדים המלווים. דבר נוסף אותו ניתן להסדיר מראש עם הנהלת הבריכה היא הקצאת שטח נפרד בו יכונסו הילדים. באזור זו ימתינו להם, איך לא – הכיבודים, וכן בו תוכל להתקיים האטרקציה הנוספת, שתשדרג את החגיגה ותאפשר לילדים מנוחה מהנה מהשהייה בבריכה.

 

השלבים שבדרך לחגיגה המושלמת

לאחר שהכול מוסדר עם הנהלת הבריכה, ישנם שלושה נושאים אותם עליכם להסדיר. אביזרים נלווים, כיבוד וכן כאמור, אטרקציה מהנה.

ראשית, אביזרים נלווים. על מנת להוסיף לאווירת החגיגה וכן למוטיב הבריכה, ניתן לרכוש אביזרים המותאמים לבריכה בהם כדורי ים, מזרנים וכו'.

שנית, הכיבוד. כאשר מדובר באירוע המיועד לילדים, אין ספק שבחירת הכיבוד אינה כל כך קשה. בשל העובדה כי יום ההולדת מתנהל תוך כדי בילוי בבריכה, מומלץ להצטייד בשתייה קלה ומתוקה, חטיפים, פירות ועוגה – אלו יעשו את העבודה.

לאחר שאלו מוסדרים, העניין האחרון אותו עליכם לארגן הוא האטרקציה – מוקד החגיגה. קוסם וליצן הן האפשרויות העולות במוחנו ישר, אך אם ברצונכם לצאת מן הקופסא ולקיים חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת לילדכם, עומדת בפניכם אפשרות נוספת – אמן חושים.

 

אמן חושים – קצת רקע

אמן חושים הוא בעל מקצוע השייך לעולם המנטליזם. העומד במרכזו של עולם זה הוא חווית המשתתפים בהופעה. הופעת אמן חושים כוללת מייצגים שונים ובלתי רגילים, ביניהם תרגילי זריזות ידיים וכמובן, קריאת מחשבות. כמו כן, עולמו של אמן החושים טומן בחובו גם את התחום המרתק, טלפתיה. המופע משלב תרגילי מחשבה הנעשים ביחד עם המשתתפים בחגיגה.

הבחירה באמן חושים לחגיגת יום ההולדת מעניקה חוויה מקורית, מפעילה ומרתקת, שתהפוך את החגיגה שלכם לייחודית, ואתכם – להורים הטובים ביותר בכיתה.

 

בריכה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם