אין אירוע בלי קינוחי בריאות

כשמגיעים לאירוע, עם כל הכבוד לעיצוב, ללבוש של בעלי השמחה ולמוזיקה, מה שחשוב לרב האנשים זה האוכל.

אין כמו להגיע לאירוע ולהרגיש שיש בו שפע ופינוקים. ו״שפע״ בימינו לא אומר פסטלים מטוגנים, עוף וסלטים עתירי שומן.

שפע זה אומר צבע, פינוק ובריאות. ככה זה שבשנים האחרונות עולה המודעות לתזונה בריאה ולנזקי האוכל המעובד.

או במילים אחרות – כיום אין דבר כזה אירוע בלי קינוחי בריאות.

רגע רגע, יש חיה כזו? קינוח ובריאות באותו המשפט? הו כן, יש הרבה כאלו.

 

ארטיקים טבעיים

מה יותר נחוץ בחום הגדול מאשר ארטיקים מפירות טריים? במיוחד באירוע שמתקיים בקיץ ובשעות הצהריים, ייהנו האורחים להתרענן באמצעות ארטיק טרי כזה שעוד אפשר לחוש בו את הפרי. ניתן להשקיע ולהכין לבד בבית בשלל שילובים טעימים כמו – קוקוס ומנגו, יוגורט ודובדבן, אננס וקוקוס, ליצ׳י ופטל ועוד הרבה. אפשר גם להתפרע בשלל שילובים טיפה יותר נועזים – מנגו וצ׳ילי, אננס וקינמון, אבוקדו, אבטיח וסלרי. אם מדובר באירוע מרובה משתתפים שגדול עליכם להכין את כל הארטיקים בעצמכם, ניתן להזמין ארטיקים מוכנים ממגוון מקומות.

 

מגשי פירות

מה יותר בריא ומרענן מלקחת את פירות העונה, לחתוך אותם (רצוי גם לחתוך יפה) ופשוט להגיש אותם כמו שהם? או במילים אחרות – שיר הלל לאימא אדמה. ניתן לקנות פירות, לחתוך ולסדר לבד, אך אם אתם רוצים ראש שקט ניתן לשכור בר פירות לאירועים. בבר תוכלו ליהנות ממגוון פירות טריים ואקזוטיים שסביר ולא הייתם יודעים איפה למצוא בעצמכם. בנוסף, הבר כל-כך צבעוני ומרשים שהאורחים פשוט מתמגנטים אליו.

 

טפיוקה

פניני הטפיוקה שסחפו את המערב בשנים האחרונות, הן מאוד מאוד בריאות. מדובר בכדורים קטנים ולבנים המופקים משורש הטפיוקה שלו סגולות רפואיות רבות. הטפיוקה מגיעה מויאטנם ותאילנד ולכן לרוב תוגש בסגנון המטבחים האלו. נהוג לבשל אותה בחלב קוקוס עם מעט סוכר עד להסמכה כמו פודינג, ולאחר קירור להגיש עם פירות העונה חתוכים מעל. זה בריא, טבעוני ומאוד מאוד טעים.

 

מוזלי

אותו מאכל נפלא שנהוג לפתוח איתו את הבוקר, הוא קינוח בריאות נהדר לכל אירוע שהוא. יוגורט, גרנולה ופירות העונה, והנה לכם פצצת אנרגיה בריאה ומושלמת. מדובר בקינוח שמאוד קל להכין לבד או לקנות ולהרכיב בעצמכם. ניתן להכין גרנולה בבית עם שיבולת שועל ואגוזים, או שאפשר גם לקנות גרנולה מוכנה. את הפירות והיוגורט זכרו לאחסן היטב בקירור עד ההגשה.

ארטיקים, פירות, טפיוקה ומוזלי אלו רק מעט מקינוחי הבריאות שיש להציע כיום באירועים. לא משנה מה מהם תבחרו, תהיו בטוחים שבאירוע דרוש לפחות קינוח בריא אחד שכן חלק ניכר מהאורחים שלכם מקפידים על תזונה נכונה ונהנים מקינוחים כאלו. אז גם אם אתם לא חובבי בריאות גדולים, זכרו כי אין אירוע בלי קינוחי בריאות.

 

סלט פרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם