איפה שווה לבקר בתאילנד?

תאילנד שוכנת בדרום מזרח אסיה ונהנית ממזג אוויר טרופי כל השנה, מה שיוצר ג'ונגלי עד ירוקים לכל אורכה ורוחבה. בנגקוק, בירתה של תאילנד היא המקום ממנו רוב האנשים מתחילים את מסעם בתאילנד. בנגקוק היא עיר סואנת ומלאת חיים. תוכלו למצוא בה אטרקציות רבות כמו ארמון המלך, השוק הצף, הבודהה הגדול ועוד. בבנגקוק תוכלו להנות מהמגוון הכי גדול של מסעדות, חלקן תאילנדיות אסליות, חלקן תאילנדיות אך מותאמות יותר לתיירים וחלקן של מזונות אחרים מהעולם. לא רק מסעדות יש בבנגקוק במגוון רחב, אלא גם קניות על כל סוגיהן ומסיבות. זוהי עיר שלא נחה לרגע וגם נקודת הבסיס הכי נוחה לצאת לשאר חלקי תאילנד.

אחרי שחוויתם את הבירה במלוא הדרה עכשיו רק נשאר לכם לבחור אם אתם מחפשים לנוח במעמקי הג'ונגל או לשבת על גדת חוף קסום, או אולי לבדוק איך עוד ערים בתאילנד נראות? לאן שלא תבחרו ללכת, בטוח תעשו את הבחירה הנכונה, תאילנד עונה על כל שלוש האפשרויות האלו בצורה נהדרת.

אלו מכם שאוהבים לחוות את התרבות העירונית התאילנדית יותר יוכלו ליהנות משתי ערים הקרובות יחסית לבנגקוק כמו פטאיה, הידועה בחיי הלילה שלה והמלונות המפנקים או הואה הין, שהיא עיר שקטה יותר ומלאה בטבע, אך עדיין נותנת חווית עיר.

 

חופים קסומים וטבע פראי בתאילנד

אם תרצו להכנס עמוק לג'ונגל תוכלו להצפין לצפון מערב תאילנד (זו נסיעה מאוד ארוכה מבנגקוק, ישנו שדה תעופה מקומי אם תרצו לקצר את הדרך) לעיר בשם צ'יאנג מאי. צ'יאנג מאי היא אמנם עיר אך בקצב שונה לחלוטין מבנגקוק. כיוון שצ'יאנג מאי בנויה בתוך הטבע היא רגועה ונינוחה ותוכלו לספוג בה את אווירת הג'ונגל, ללמוד מסאז' תאילנדי, ולהנות בו זמנית ממסעדות ובתי קפה נהדרים. מי שעדיין צריך יותר טבע ופחות עיר יכול להמשיך עוד צפונית מערבית לפאי שזו עיירה קטנטנה עמוק בתוך הג'ונגל עם נהרות זורמים וקופים במרפסות.

אלו מכם שיבחרו להמשיך לחופים יוכלו לבחור בין חופים ביבשת או באיים הקסומים של תאילנד.
על היבשת תמצאו את קאו לאק, רצועת חוף קסומה שאינה ידועה כמעט לתיירים, מה שייתן לכם המון פרטיות והמון חוף לטייל בו לבד. בקאו לאק ישנו חוק שאסור לבנות מעבר לגובה עצי הקוקוס ולכן תוכלו לקבל נוף מדהים לשקיעה בלי שום בניין או מלון שיסתיר לכם אותה.

דרומית לקאו לאק תוכלו להנות מעוד רצועת חופים מדהימים – העיר קראבי וריילי ביץ', כאשר ריילי ביץ' הפך להיות אזור תיירותי מאוד ותוכלו להנות בו ממסיבות רבות וחיי לילה בעוד קראבי שקט יותר ויוקרתי.

 

איים עוצרי נשימה בתאילנד

קראבי, ריילי ביץ' וקאו לאק נמצאים במרחק די גדול מבנגקוק, וגם אליהם תוכלו להגיע בטיסה. גם בין האיים תוכלו למצוא מבחר גדול. בצד המזרחי במפרץ תאילנד נמצאים האיים קוסמוי, שהוא האי הבנוי וגדול יותר, קופנגן, הידוע במסיבות הפול מון בצד אחד ובשקט והשלווה בצידו השני, וקוטאו, אי הצלילות. בצד המערבי בים אנדמן תוכלו למצוא את פוקט, הגדול מבין איי תאילנד שמציע חיי עיר על אי, וקו פי פי הקטן והרגוע. לחלק מהאיים תוכלו להגיע בטיסה ולחלקם במעבורת בלבד.

צילום מהגובה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם