אירוע קיץ מושלם – יום הולדת בבריכה

האם אתם יודעים כבר שהקיץ היא העונה הטובה ביותר לבריאותכם ואפילו לאושרכם?

עם אינספור יתרונות בריאותיים לקצור, אתם בהחלט לא רוצים להחמיץ את המינון היומי של ויטמין D.

והדרך הטובה ביותר ליהנות מהקיץ היא מסיבות בריכה – כיף גדול לילדים ולמבוגרים כאחד.

אם אתה רוצה לארח את מסיבת הבריכה הטובה ביותר, המשיכו לקרוא ולמדו כמה טיפים מעולים.

 

קנו קישוטים מתאימים

קישוטים הם קריטיים לקביעת הטון של כל מסיבה. כדי להעניק למסיבת הבריכה שלכם אווירה נינוחה ושמחה, אתם זקוקים להרבה צבעים מושכים. לפידים לדוגמה, יכולים להיות קישוט נהדר – הם לא רק יפים, אלא הם יכולים לעזור בהארת המסיבה אם היא נמשכת עד הערב.

מתנפחים בקיץ הם גם דרך נהדרת להחיות את אווירת המסיבות, וכך גם עצי דקל, כדורי חוף ופלמינגו שמהווים תוספת מושלמת. מתנפחים סביבה נהדרת לצילום אם האורחים שלכם רוצים לצלם תמונות מגניבות לאינסטגרם.

 

הימנעו מהתייבשות עם שתייה טעימה

אם אתם הולכים לבלות שעות רבות בשמש, עליכם לוודא שהמסיבה שלכם מצוידת במשקאות מרעננים. כדי לשמור על פשטות, מלאו מקרר עם מעט קרח ומשקאות פופולריים כמו בקבוקי מים וסודה. אם אתם עורכים מסיבת בריכה למבוגרים, דאגו גם לבירות.

כדי לשפר את איכות המסיבה, תוכלו להקים בר עם משקאות מהודרים. קוקטיילים בטוח יהיו להיט במסיבת הבריכה שלכם. גם אם צריך לשמור על המסיבה ללא אלכוהול, ניתן להכין קוקטיילים לא אלכוהוליים.

 

הביאו המון כיבוד וחטיפים

חשוב ליצור איזון נכון בין ג'אנק פוד לאוכל בריא, כדי להשביע את רצונם של האורחים שלכם. יותר מדי מלח יכול לגרום לנפיחות, דבר פחות נעים כאשר לובשים בגד ים. עם זאת, מכיוון שכולם יזיעו בשמש כל היום, כמה פינוקים מלוחים יכולים לסייע בהענקת אנרגיה.

במסיבות כאלה, חיוני לאזן בין פירות טריים ומאכלים אופייניים למסיבות כמו צ'יפס. אם אתה רוצה להיות המארח האולטימטיבי, קנה מגוון פירות וצור סלט פירות טעים. הרבה סופרמרקטים מציעים פירות חתוכים מראש, אז אם אתה רוצה לחסוך זמן, כל שעליך לעשות הוא לערבב את הפירות יחד.

בתור אוכל מלוח, צ'יפס, במבה ובייגלה תמיד יזכו להערכה, כמו גם מטבלים כמו סלסה, גוואקאמולי וחומוס שהינם בריאים וממלאים.

 

קבע את האווירה עם מוזיקה מתאימה

הקיץ כולו עוסק בהנאה, ולכן המסיבה שלכם זקוקה לפלייליסט מלא בלהיטים. לשירותי הזרמה כמו ספוטיפיי או אפל מיוזיק יש המון של פלייליסטים שמתאימים למסיבות, או שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

על מנת להשמיע את המוזיקה מספיק חזק, כדאי להשקיע ברמקול איכותי. יש בשוק רמקולים מצוינות שהינם גם עמידים למים, או לחילופין ניתן להשכיר רמקולים רק לזמן האירוע.

 

בריכה מושלמת

כמובן שבשביל לקיים מסיבת בריכה צריך שתהיה לכם בריכה בביתכם. חברת לגונה מספקת בריכות באיכות הגבוהה ביותר, וגם דואגת לתחזוקה שלהן.

 

 

ילד שוחה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם