בחירת אולם אירועים

בחירה של אולם אירועים עבור האירוע שלכם – גם אם מדובר באירוע גדול או קטן מחייבת בחינה מעמיקה של מספר פרמטרים. מהם? כל הפרטים במאמר הבא.

בחירת אולם אירועים – שלא תיפלו בפח

זוגות רבים נופלים לא מעט בפח לאחר שהשקיעו את מיטב כספם באולם אירועים אשר הסתבר כי הוא אולם לא מקצועי אשר בו השירות היה רע, כמו גם האוכל ומערכת הסאונד והתאורה. על מנת להימנע מהמצב הלא נעים הזה, כמו גם עוגמת הנפש אשר נגרמת חשוב מאוד לבחור באולם אירועים מקצועי אשר יידע לספק את כל השירותים הנדרשים כך שהאירוע שלכם יהיה הטוב והמושלם ביותר. כיצד תדעו באיזו אולם לבחור? להלן הפרמטרים החשובים ביותר:

  • מיקום האולם – חשוב לבחור באולם אשר ממוקם במקום מרכזי כך שדרכי הגישה אליו יהיו קלות, כמו גם יתאימו לאזור בו מתגוררים רוב האורחים שלכם. חשוב לציין כי למעשה, רוב האנשים מעוניינים לשכור אולם אשר ממוקם במרכז הארץ וזאת על מנת לתת מענה לכל האורחים.
  • מספר האורחים הצפוי – אולם אירועים מפואר יידע להתאים את מספר האורחים הצפויים להגיע לאירוע שלכם לאופי האירוע. כלומר, מספר האורחים הוא פרמטר הן ברמה הכספית (משום שמשלמים עבור כל מנה לאורח) והן בפן של התשלום לאולם, זאת משום שאם מדובר באירוע גדול על האולם להיערך לכך בהתאם.
  • חנייה – חשוב מאוד לבדוק כי סמוך לאולם ישנו מקום חנייה מוגדר אך ורק לאורחי האירוע, זאת על מנת למנוע טרטור של האורחים במציאת חנייה, פעולה אשר כידוע היא סיזיפית ולא פשוטה. כמו כן, בדקו האם החנייה באולם יכולה להכיל את כל האורחים הצפויים להגיע, וכי יש סדרן אשר אחראי על הסדר והארגון של החנייה.
  • תחזוקה של האולם – חשוב מאוד לבדוק בטרם אתם בוחרים את האולם לבדוק את מידת התחזוקה הכללית של האולם הכוללת בין השאר סדר וניקיון, שירותים הגייניים ומבריקים כמו גם צוות מקצועי אשר יידאג לביצוע כל עבודת הניקיון בזמן האירוע לאור הלכלוך הרב המצטבר.
  • תנאי תשלום – רוב האולמות יידרשו מכם לשלם מקדמה בעבור האולם, לכן בדקו כי אכן המקדמה היא בסטנדרט המקובל כיום בתחום הנע בין 10%-20% מסך האירוע, כאשר את היתרה תוכלו לשלם בסיום האירוע.

מחפשים אולם אירועים? אולם ויטראג' אשר ממוקם במרכז הארץ בעיר נס ציונה מאפשר לכם לקבל את האירוע המושלם, זאת בזכות העובדה כי מדובר באולם מודרני ויפהפייה, תפריט שף המותאם אישית ומערכות ציוד תאורה וסאונד מהתקדמות ביותר בישראל. באולם מועסקים העובדים הטובים ביותר בתחום אשר יידעו להעניק לכם ליווי צמוד לכל אורך הדרך, ובמחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס. השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם לקבלת פרטים נוספים ותיאום הגעה.

לאתר החברה: https://www.vitrage.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם