מה עדיף דוכן מזון נייד או קייטרינג לאירוע שלכם

אתם חושבים על הפקת האירוע הקרוב שלכם ולא לגמרי ברור לכם איך תרצו לעשות זאת? רוצים שזו תהיה חגיגה מוצלחת ובעיקר טעימה? אם כך, ברור מדוע יש לכם דילמה בין דוכן מזון נייד ובין חברת קייטרינג, והאמת היא, שזו לא התלבטות פשוטה.

 

איך מקבלים החלטה בנושא?

כדי לבחור בין מגשי אירוח ובין חברות שמגישות קייטרינג של ממש הכולל הגשה לשולחנות, צריך לחשוב תחילה על אופי האירוע. האם מדובר על אירוע מאוד רשמי? או שאולי חלק מהעניין באירוע זו התנועה של האנשים, הריקודים והאווירה המשוחררת? בנוסף, חשוב מאוד להחליט מראש איפה יתקיים האירוע. אם מדובר על חגיגה שתתקיים באולם אירועים מפואר, הרי שהאופציה של קייטרינג תתאים יותר. מצד שני, אם מדובר על אירוע בטבע, אין ספק שדוכן מזון נייד יוכל לעשות את העבודה. מה שבטוח זה שבין אם אתם חושבים על דוכני מזון ובין אם אתם מעדיפים שירותי קייטרינג, כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל חברה שמשקיעה באוכל טעים. נסו לטעום את המנות בעצמכם ולראות האם גם אתם, בתור אורחים, הייתם שמחים לאכול אוכל כזה או לא.

 

בחירת החברה שתיתן לכם שירות

זה לא משנה אם אתם חושבים על דוכני מזון ניידים או על שירותי קייטרינג עם הגשה לשולחנות, כי בכל מקרה כדאי יהיה גם לבדוק לאיזו חברה אתם פונים. האם מדובר על חברה שכל מי שהזמין ממנה שירות בעבר ממליץ עליה? ובנוסף, חשוב מאוד לברר מראש על מה אתם משלמים. מה כולל השירות? במידה ואתם בוחרים בדוכנים ניידים, האם אתם בעצמכם צריכים להביא אותם למקום שבו יתקיים האירוע? או שאולי ההובלה היא חלק מהשירות? בנוסף, כדאי גם לבדוק את נושא הגיוון באוכל שאתם מזמינים לאירוע. יכול להיות שאתם בעצמכם כן אוכלים בשר, אך אתם יכולים להיות בטוחים שבימינו, בכל אירוע שתעשו, יהיו גם צמחונים. לכן חשוב לדאוג לגיוון במנות השונות כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שכולם ימצאו משהו טעים בחגיגה שלכם.

 

בדקו כמה זה יכול לעלות

אם יש לכם עדיין התלבטות בין דוכן מזון נייד ובין חברות קייטרינג שיכולות לתת לכם שירות, סביר להניח שגם המחיר משחק תפקיד. כפי שהזכרנו לעיל, כמעט תמיד קייטרינג יהיה יקר יותר, אך אין ספק שזה תלוי בשאלה לאיזו חברה אתם פונים. בנוסף, חשוב להבין שאם תזמינו מספר רב של דוכני מזון, זה יהיה יקר יותר מאשר לשלב רק דוכן אחד בחגיגה שלכם. כך או כך, אנחנו מאוד ממליצים לכם לחשוב על הדברים האלה מראש ולראות מה התקציב שלכם לנושא האוכל. זה נכון שכל מי שעושה אירוע רוצה לפנק את האורחים שלו עם אוכל טוב אך לא תמיד זה חייב להיות כ"כ יקר.

דוכן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם