דלתות פנים – סוגים

הפריחה בתחום עיצוב הבית לא פסחה גם על דלתות הפנים, אשר הפכו לפריט עיצובי לכל דבר. מהם הסוגים השונים לבחירה?

דלתות פנים – מגוון רחב של אפשרויות  

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בהתעניינות של אנשים לאחר שביצעו שיפוץ בביתם או כאשר רכשו דירה חדשה למתן דגש רב על עיצוב הפנים של הדירה. אם בעבר ההתעניינות בעיצוב פנים הייתה נחלתם רק של אנשים אשר נתפסו כבעלי ממון, כיום יותר ויותר לקוחות מעוניינים לקבל גם בביתם עיצוב פנים יוקרתי אשר ישקף את טעמם בצורה הטובה ביותר. כחלק מהפריחה של תחום עיצוב פנים, גם דלתות הפנים נכנסו לעניין משום שיותר ויותר אנשים ובעיקר מעצבי פנים הבינו כי מרכיב נכבד מעיצוב הפנים הינו בבחירה של דלת פנים מעוצבת. קיימות כיום בשוק מגוון רחב ועצום של דלתות פנים, המומחים של חברת דלתות שערי ברכה – המייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה כבר שנים ארוכות אספו עבורכם המלצות עבור הדלת שיכולה להתאים גם בשבילכם:

סוגים

דלתות פנים – סוגים

  • דלתות למינטו – דלתות פנים מסדרת  Сhicמהוות שילוב מושלם בין איכות ייצור וגמר מוקפדים לבין עיצוב טרנדי ונגיש לכל כיס. לדלתות הללו אפשרויות עיצוב רבות הבאות לידי ביטוי הן בגוון והן במרקם. גמישות זו מאפשרת לשוות לדלתות מבחר מראות שונים, בהתאם לטעמו של הלקוח: מראה ומגע מחוספס של עץ מלא, גימור נקי, חלק ומינימליסטי בצבעי לבן ושמנת או גימור במרקם בד, למראה יוקרתי וחמים.
  • דלתות עמידות במים – דלתות הפנים מסדרת Aqua מיועדות עבור חדרי האמבטיה והן עמידות במים, לחות עובש ומזיקים. תהליך ייצור הדלתות הוא כחול לבן, המבטיח למעשה מוצר איכותי ומפוקד שמותאם במיוחד לאקלים הים תיכון
  • דלתות פנים הזזה – דלתות פנים מסדרת slide הן אידיאליות להפרדה בין חללים קטנים, כדוגמת חדרי ארונות ושירותים ומעניקים לחדר רמת גימור נקי ומינימליסטי.
  • דלתות עץ – דלתות פנים מסדרת Botamic עשויות מחומרים טבעיים, המעניקים יופי טבעי מבוית. הדלתות הללו מבוססות על עץ גושני מאסיבי עם חיפוי פורניר – טקסטורות עץ עשירה שמכניסה לבית תחושה של חום ויוקרה.

מעוניינים להתרשם מהדלתות אשר הומלצו ע"י המומחים של חברת שערי ברכה? חברת שערי ברכה מייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה בכל עיצוב וגמר משנת 1998. תהליך הייצור הפרטני של שערי ברכה משלב את איכות הדיוק של פסגת הטכנולוגיה עם יד מכוונת אישית, וזאת כדי לספק ללקוחות דלתות ייחודיות בסטנדרט ללא פשרות. כל דלת ודלת שיוצאת זוכה למגע אישי, צביעה רב-שכבתית ידנית ועומדת בבדיקות איכות מחמירות. פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מקצועי מצוות המומחים של שערי ברכה כדי שגם בבית שלכם יהיו דלתות פנים מעוצבות, יפות ובעיקר עמידות.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם