יום הולדת לילד?  3 הדברים החשובים ביותר בסגירת אירוע

אם חגגתם אי פעם יום הולדת לילד, אתם כנראה יודעים שמדובר בהפקה רצינית שדורשת מחשבה מראש. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם יודעים שיש כמה דברים שחשוב שתדעו אודות סגירת האירוע של הילד שלכם. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם סוגרים אירוע מושלם, ריכזנו עבורכם את 3 הדברים שהכי חשוב שתדעו בנושא:

 

תבררו מראש איזה מפעיל הילד רוצה ליום ההולדת שלו

אחד הדברים שיכולים להרוס לכם את יום ההולדת של הילד זו בחירה שגויה של מפעיל. יכול להיות שאתם רוצים להפתיע את הילד ולהראות לו שאתם מכירים אותו הכי טוב בעולם (זה מה שמרבית ההורים עושים). אבל האמת היא, שעדיף להימנע מהזמנה של מפעיל בהפתעה. הדבר עשוי להוביל למתחים. כלומר, אתם עשויים לגלות ברגע האחרון שהילד שלכם בכלל לא ציפה לקוסם, הוא בכלל רצה אמן חושים. אם הילד שלכם לא יודע איזה מפעיל הוא רוצה, אתם יכולים להציג בפניהם כמה אפשרויות למפעילים ולאפשר לו לבחור בעצמו:

  • ליצן
  • סטנדאפיסט
  • אמן חושים וכו'

רק לאחר שתוודאו ב-100% אודות המפעיל הנבחר, אתם יכולים לתאם איתו הגעה.

 

אל תקנו ציוד – תשכירו

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שהורים מתחילים עושים בימי ההולדת של הילדים שלהם זה קנייה של ציוד. אם אתם מתכננים לערוך יום הולדת מיוחד שכולל אחד או יותר מהפרטים הבאים, כדאי שתקראו את השורות הבאות:

  • מתנפחים
  • ערכת קריוקי
  • ציוד הגברה וכו'

אם הגעתם עד לפה, אתם כנראה מתכננים לערוך יום הולדת מושקע שכולל את אחד או יותר מהפריטים הללו. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים לפני שאתם קונים את הפריטים היקרים הללו. אתם פשוט הולכים לגלות שיש לכם אפשרות לחסוך מאות ואלפי שקלים על ציוד ליום ההולדת (בקיצור, אפשר לומר שאתם הולכים להודות לנו על הטיפ הנוכחי).

 

תוודאו הגעה יום לפני האירוע

אתם רוצים להיות בטוחים שיגיעו כל האורחים (אם לא רוב) ליום ההולדת של הילד, נכון? אז אל תשקטו על השמרים. תבקשו מהילד למסור לכם את דף הקשר של הכיתה ותערכו שיחות עם הורי הילדים יום קודם, כדי לוודא שהם מגיעים. שימו לב, אם אתם מגלים שיש הרבה הברזות, זו ההזדמנות שלכם להזמין ילדים אחרים במקומם.

הטיפ הזה שינה את חייהם של לא מעט הורים שגילו, שאם הם לא היו מכירים אותו, הם כנראה היו משקיעים הרבה כסף במפעיל וציוד ובסופו של דבר, מוצאים את עצמם לבד עם הילד וללא מוזמנים. אלו 3 הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מארגנים יום הולדת לילד שלכם. יישום של הדברים הללו יאפשר לכם להיות בטוחים שהילד שלכם יהיה מרוצה (מאוד מאוד) מהיום הולדת.

יום הולדת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם