הדפסת הזמנות לאירועים

עומדים לחגוג בר/בת מצווה? ציון 30 יום נישואין? חתונה? כדי באמת להרשים את האורחים שלכם, חשוב לשלוח להם הזמנה יפהפייה. המומחים של חברת הדפוס ברוך שטרן מסבירים מדוע ישנה חשיבות גדולה לשליחת הזמנה.

הזמנות לאירועים – הכנסת האורחים לאווירה

המהפכה האינטרנטית הובילה לכך שבעידן החדש כיום  זוגות רבים אשר עומדים לציין את יום חתונתם, כמו גם זוגות לפני חתונה או חגיגת אירוע כמו בת/בר מצווה הפכו למיואשים מאוד: השימוש התדיר בוואטספ גורם ליותר אנשים לשלוח לאורחים את תאריך החתונה בוואטספ או במייל, דבר אשר גורם לכך שרבים מהאורחים שוכחים שיש את האירוע או שאינם מקבלים חוויה שאיננה מותאמת לאווירה של האירוע הספציפי. כדי להכניס את האורחים לאווירה, כמו גם לתת להם הבנה ברורה יותר לגבי הקונספט של האירוע – חשוב מאוד לעצב הזמנה לאירוע כך שתיווצר חוויה שלמה עבור אורחי האירוע, חוויה שאותה הם יזכרו ועליה ידברו עוד שנים ארוכות קדימה, וזהו בדיוק הקו המנחה לאורך כל תהליך הפקת האירוע – ליצור את אותה חוויה ולהעצים אותה למקסימום, זאת באמצעות הדפסת ההזמנות לאירוע עבור האורחים.

הזמנות לאירועים

הזמנה מעוצבת לחתונה – התעוררות של קשת רחבה של רגשות

למעשה, אי אפשר לא להפריז בחשיבות של הדפסת הזמנות לאירוע, משום שאם בעבר האורחים שלנו הסתפקו בהזמנה פשוטה יחסית אותה הם תולים על דלת המקרר או הדלת, כיום בעקבות הפיתוחים הטכנולוגים ניתן להדפיס מגוון רחב של הזמנות לאירועים כך שההזמנה תהיה בהתאמה אישית לסוג האירוע וכן לבעל החגיגה. כיום, אורחים מבקשים לקבל "חוויה" כולל סביב כל אירוע, כאשר נקודת ההתחלה שלו היא הנקודה בה הוא מקבל את ההזמנה לאירוע ונקודת הסיום שלו היא הנקודה בה הוא חוזר לביתו בתום האירוע, עם הרשמים והחוויות שצבר במהלכה. לכן, ההזמנה אשר תימסר לאורחים יוצרת למעשה את נקודת הפתיחה של הציפיות שלו מהאירוע, כאשר ככל שהזמנה תהיה מעוצבת יותר וחדשנית, היא תעורר מגוון רחב של רגשות אשר ילהיבו וכן יגרמו לחיבור רגשי עמוק עם בעלי השמחה. רוצים גם אתם לעורר חוויות אצל האורחים שלכם טרם האירוע החשוב בחייכם? דפוס ברוך שטרן הוא בית דפוס המשלב בתוכו בית עיצוב והפקה בעל התמחות מיוחדת בענף האירועים. דפוס ברוך שטרן מציע יכולות מובילות למיתוג והפקת אירועים בכל מה שקשור לאלמנטים ויזואליים בדפוס. באמצעות החברה תוכלו למתג באופן אישי את ההזמנה שלכם, כך שיהיה תהיה מותאמת לקונספט העיצובי ולמתן חוויה חיובית עבור האורחים שלך בטרם התחיל האירוע, וכן להדפיס את ההזמנות לאירוע שלכם באמצעות חברה מקצועית ובעלת ניסיון של עשרות שנים בתחום כך שתקבלו את ההזמנה המושלמת בעבורכם, זאת באמצעות צוות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום תכנון והדפסת הזמנות לאירועים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

למעבר אל האתר של ברוך שטרן.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם