ההיסטוריה של ליגת האלופות – המנצחות הגדולות משחקים היסטורים וכדומה

ליגת האלופות היא אחד ממפעלי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם, ובמסגרתה מתרחשים משחקים בלתי נשכחים, גולים יוצאי דופן, בישולים חד פעמיים ואווירת הכדורגל המחשמלת במגרשים נמצאת בשיאה. כדי שתוכלו לקבל טעימה קטנה מהליגה המטורפת הזו, הכנו לכם מאמר שמרכז את ליבת ההיסטוריה של ליגת האלופות – המנצחות הגדולות משחקים היסטורים וכדומה. אז בואו נתחיל לקבל קצת טעם אירופאי ולפתוח את בלוטות החשק לקראת משחקי ליגת האלופות הקרובים.

 

נגד מילאן – לא התוצאה שעוברת לכם בראש כרגע

בעונת המשחקים 1993-1994 התמודדו שתי הקבוצות המטורפות האלו בגמר ליגת האלופות שהתרחש ביוון. מילאן, אחת מהקבוצות האיטלקית הבולטות ביותר בליגה, וברצלונה הספרדית שידועה היום בתור אחת הקבוצות הטובות ביותר בעולם, נפגשו למפגש על כבוד ועל תואר האלופה של ליגת האלופות. במשחק מורט עצבים, ניצחה מילאן בתוצאה 4:0 את ברצלונה, יצאה עם התואר הנכסף והשאירה את הקטלונים מאוכזבים.

 

ההיסטוריה של ליגת האלופות – המנצחות הגדולות משחקים היסטורים וכדומה

שנה לאחר מכן הגיעה מילאן שוב אל גמר ליגת האלופות, והפעם פגשה שם את קבוצת אייקס אמסטרדם שהגיעה כל הדרך מהולנד לווינה שבאוסטריה כדי לזכות בתואר המכובד. מילאן המכהנת לא הגיעה בשביל להפסיד, אבל מצאה את עצמה יוצאת מהמגרש עם הפסד צורם במיוחד של 1:0 קטן שנקבע 5 דקות לפני סיום המשחק. בכך, הודחה מילאן מהחזקת תואר האלופה, והעבירה אותו לאייאקס שזכתה כאן בפעם הרביעית בלבד בתולדותיה.

 

ולנסיה נגד באיירן מינכן – משחק לפנתאון

גמר ליגת האלופות של עונת 2000-2001 התרחש במילאנו ב23 במאי, וזימן מפגש פסגה לא פחות ממסעיר בין ולנסיה הספרדית לבין באיירן מינכן הגרמנית. המשחק, שלא הגיע לידי הכרעה ב90 הדקות וגם לא בתוספות הזמן ובהארכה, הוכרע לבסוף על ידי בעיטות עונשין מ-11 מטר. באיירן מינכן, עם השוער האגדי אוליבר קאן ששמו עוד נולך לפניו גם בשנת 2020, ניצחה את המשחק והשיגה את תואר האלופה, גם היא, כמו אייאקס ממקודם, בפעם הרביעית בתולדותיה.

 

שתי אנגליות, גמר ליגת האלופות אחד

בשנת 2008 התרחש מפגש ראשון בהיסטוריית הכדורגל בין הקבוצות צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים, במעמד גמר ליגת האלופות. המשחק, שהתקיים במוסקבה הקרה, זימן התרחשויות מרתקות לאורך כל המשחק, שנגמר בתום 90 הדקות בתוצאה 1-1. לאחר הארכה מייגעת עבור השחקנים וגם עבור האוהדים, הושגה תוצאת ההכרעה 6:5 לטובת מנצ'סטר יונייטד בבעיטות עונשין.

 

איך נהנים מכל הטוב הזה?

כידוע, ליגת האלופות היא מפעל שחוזר על עצמו מדי שנה, ולכן גם היום בשנת 2020 אתם יכולים להנות ולקחת חלק במשחקים. חבילות לליגת האלופות הכוללות טיסות, העברות לבית המלון, לינה וכמוכן כרטיסי כניסה למשחקים יאפשרו לכם להנות מכל הטוב הזה בקלות. אז כדאי שתתחילו לארוז!

משחק פעיל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם