החופש הגדול התיש אתכם? רשמו את הילדים לקייטנת חגים

אם החופש הגדול התיש אתכם ואתם לא יודעים איך תצליחו להעביר את החופש שצפוי להגיע בחגים הקרובים, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום הנכון בזמן הנכון. שכן, זה בדיוק הזמן המתאים לברר פרטים על קייטנה לחגים ולרשום את הילדים אליהן. קראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו ליהנות מהחגים הקרובים.

 

תכירו קודם כל את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך שתאפשר לכם לרשום את הילדים לקייטנת חגים, אתם צריכים לשמוע שאתם לא לבד. שכן, אנו מצאנו את עצמנו מותשים בדיוק כמוכם מהחופש הגדול. כן, גם אנחנו היינו עם הלשון בחוץ ב – 1.9 בדיוק כמו כל ההורים שהיו מסביבנו. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בבירור מעמיק אודות פתרון שיאפשר לכל ההורים באשר הם ליהנות מחופשת החגים הקרבה. לכן, ריכזנו את מיטב המוחות שהעלו רעיונות שונים שיאפשרו להביא למצב שכזה וגילינו כדרך אגב שיש אפשרות לרשום את הילדים לקייטנה. כשזה נודע לנו, הבנו שיש צורך בכתיבת מדריך שיעלה את המודעות לנושא.

 

תרשמו את הילדים לקייטנה לחגים: השלב ה – 1

אם אתם רוצים ליהנות מחופשה שקטה בחגים הקרובים, כדאי שתדעו שהשלב ה – 1 מצריך מכם בירור מעמיק אודות קייטנות מומלצות באזורכם. אנחנו ערכנו בירור שכזה והגענו אל קייטנה על גלגלים. מדובר בקייטנה שמאפשרת לילדים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות. כך שבכל יום הם מתגלגלים אל מקום חדש, למשל:

  • ביום א' הילדים מתחילים את הקייטנה בבריכה
  • ביום ב' הילדים מתגלגלים אל הלונה פארק
  • ביום ג' הילדים מתגלגלים אל הקולנוע וכו'

אם לא מצאתם קייטנה כזו בקלות, כדאי שתעברו אל השלב ה -2 ותגלו איך לעשות זאת.

 

תרשמו את הילדים לקייטנה לחגים: השלב ה – 2

כדי שתוכלו לשלוח את הילדים שלכם לקייטנה שתתאים להם ותאפשר להם ליהנות מכל רגע, אתם צריכים לערוך בירור מקיף בנושא ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא לכתוב פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק או להיכנס אל פורום של הורים ולשאול אותם לאיזו קייטנה הילדים שלהם הולכים בחגים. כך תוכלו להיחשף אל הקייטנות השוות ביותר.

 

תרשמו את הילדים לקייטנה לחגים: השלב ה – 3

השלב השלישי הוא המכריע. בשלב זה אתם צריכים ליצור קשר עם הורה נוסף ולהציע לו לרשום את הילד לקייטנה שבחרתם. חשוב ליישם את שלב זה מכמה סיבות. אנו ממליצים לעשות זאת בעיקר בגלל שהילדה או הילד שלכם יוכלו ליהנות יחד עם חבר קרוב וגם בגלל שאתם תוכלו לשבת עם ההורה השני על קפה בזמן זה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך אתם והילדים תוכלו ליהנות מהחגים הקרבים. נאחל לכם שתיישמו את המידע שלעיל על הצד הטוב ביותר ושתיהנו מכל רגע!

ילדים מבשלים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם