הכירו 5 הפעלות שישדרגו את האירוע שלכם!

אתם רגע לפני תכנון אירוע ואין לכם רעיונות איך לשדרג אותו? ריכזנו עבורכם כמה הפעלות שיהפכו כל מסיבה לחגיגה ענקית. בין אם אתם חוגגים יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, חתונה, ברית או כל אירוע משמח אחר, חמשת ההפעלות הבאות מתאימות לכולם.

 

1- תא צילום

תא צילום הוא תוספת נהדרת לאירוע וגם מהווה אטרקציה משמעותית. תא צילום הוא למעשה תא שבו ניתן להצטלם ולהדפיס את התמונה. אטרקציה שכזו מוסיפה משמעות לאירוע וגם מעניקה מזכרת שהאורחים יכולים לקחת הביתה. את התא ניתן להניח במיקום ספציפי וליצור איזור באירוע שלכם שכל כולו מוקדש לתא הצילום. עבור הילדים והמבוגרים זו יכולה להיות חוויה מיוחדת שתיצור עבורם זיכרונות טובים שהם יכולים לשמור.

1- תא צילום

2 – סדנאות באירועים

סדנאות באירועים הן דבר מיוחד שמרים כל אירוע לשיא שלו. סדנאות באירוע מתאימות לאירועים כמו בר מצווה, בת מצווה, מסיבת רווקות וימי הולדת. הסדנאות יכולות להיות למעשה בכל תחום שליבכם יחשוק בו, כמו סדנת בישול, סדנת קוקטיילים, סדנת יצירה ועוד. אם אתם מקיימים אירוע בקונספט מסוים, הסדנה יכול להיות באותו הקונספט. למשל אם אתם מרימים אירוע בנושא גיבורי על, ניתן להזמין סדנת יצירה להכנת דמויות גיבורי על.

 

3 – בלונים

בלונים הם משמחים, ובתכלס אי אפשר לדמיין אירוע ללא בלונים. בלונים לבר מצווה, לבת מצווה, לחתונות, לימי הולדת ולכל אירוע – הם משהו שמוסיף לאווירה. עיצוב בלונים בהזמנה אישית יכול להוסיף לאירוע באופן משמעותי, בייחוד לתפאורה שלו. בלונים מעוצבים אישית יכולים להיות בצבע שאתם בוחרים, בעיצוב מסוים ועם כיתוב שם או הקדשות אישיות. אם אתם מרימים אירוע עם קונספט, ניתן להזמין בלונים התואמים את הרעיון ובכך להוסיף עוד רובד וממד לאירוע שלכם.

3 - בלונים

4 – שולחנות משחק

שולחנות משחק מתאימים במיוחד לאירועי בר או בת מצווה וימי הולדת. ביניהם נמנים שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג, מתקן כדורסל ועוד. קיימים מגוון שולחנות משחק שאפשר להביא לאירוע ולהרים את כולם איתו. גם אם אתם מארגנים מסיבת רווקים, זה יכול להתאים ולהוסיף לאווירה. אין כמו שולחנות משחק כדי להוסיף קצת לאווירה החברית. אם אתם מעוניינים בשולחנות משחק דיגיטליים, גם ארקייד הוא תוספת נהדרת לכל אירוע.

 

5 – דוכני מזון

דוכני מזון הן תוספת כיפית לכל אירוע שאתם מעוניינים לקיים. בימי הולדת לילדים זו תוספת טובה עבור הילדים שיכולים ליהנות מעוד אזור של אוכל. גם בבר מצווה, בת מצווה, מסיבת רווקים או מסיבת רווקות דוכני מזון יכולים להעניק עוד גוון כיפי לאירוע, כי כולם אוהבים לנשנש. דוכני מזון הם לא רק דוכני נקניקיות או המבורגרים, אלא גם יכולים להיות דוכני סושי, טאקו, שווארמה ועוד. אם ליבכם חשק במתוק קיימים גם דוכני פנקייקים, צמר גפן מתוק, ופל בלגי ועוד.

הכירו 5 הפעלות שישדרגו את האירוע שלכם!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם