המתנה המושלמת לכל אישה

איך מהר חלפה לה שנה ופעם נוספת אתם מוצאים את עצמכם שוברים את הראש איזו מתנה להעניק לאמא, אחות, חברה או האישה שלכם. תמיד הייתם רגילים לפתור את העניין בקניית בושם, אבל אתם מודעים כבר לאוסף המרשים שלא היה מבייש מפעל קטן שכבר נוצר לה ולמבט שלה כל פעם שאתם מושיטים לה את השקית. הפעם אין ברירה חוץ מלהפתיע. אבל איך, איפה ולמה? אל דאגה, הכנו לכם מדריך קטן למתנה המושלמת.

 

 מתנה לילדה הקטנה שבה

אתם יודעים שבכל אישה מתחבאת לה ילדה קטנה, בדיוק כמו שבכל גבר יש ילד קטן וחמוד שמתרגש ממכוניות על שלט? רק שבמקרה של אישה, הילדה הקטנה שלה מוחאה כפיים כל פעם שהיא חולפת על פני בובת פרווה. ואם בובת הפרווה היא דובי ענקי, להתלהבות שלה אין סוף. לכן, לכו להביא לה בובת פרווה ענקית ותדעו שבשעתיים הקרובות תשומת הלב שלה תהיה נתונה רק לדובי החדש שלה.

 

 מתנה לבחורה צעירה שבה

רוח הרפתקנות לעולם לא מתה. וגם בתוך האישה הבוגרת והרצינית (אוי לכם להגיד לה את צמד המילים "אישה בוגרת", כן) יש את הבחורה הצעירה, ההרפתקנית והסקרנית. ומה נביא לה? חוויה. ולא, לא חייב ללכת על חווית קפיצה חופשית (אלא אם כן היא ממש ממש ביקשה ספציפית את הקפיצה החופשית).

סנפלינג משותף במכתש רמון, טיולי ג'יפים פחות או יותר בכל מקום בארץ שבו יש שטח, טיולי קייקים בירדן. תאפשרו לה להיזכר כמה כיף זה לצחוק מרוב קלילות ולהנות מהחיים, תגרמו לה להבין שהיא צעירה הן כלפי פנים והן כלפי חוץ.

 

מתנה לאישה שעומדת בראש שושלת שלמה

כל אישה רוצה תכשיט משפחתי שניתן להעביר בירושה. אולי הגיע הזמן להתחיל את האוסף? לא, לא חייב ללכת על שרשרת יהלומים בשווי מאות אלפי שקלים. לא ישר לפחות. ביקור אצל צורף והכנת תכשיט אישי לפי הזמנתכם, זו חוויה לא יקרה מדי, אבל עדיין מספקת לה בדיוק את מה שהיא רוצה – משהו שהוא אישי, רק שלה. כי כולנו רוצות דברים עם משמעות ולפעמים המשמעות מתחבאת לה בתוך תכשיטים בעיצוב אישי.

 

מתנה לאישה שבה

נשים נמצאות בחיפוש מתמיד אחר החיבור הזה אל עצמן, אל הסביבה שלהן, אל הרגשות המודחקים – אל העולם בקצרה. אז מה יכול להיות יותר טוב ממבט פנימה? זה יכול להיות מסע בעזרת סדנת ריקוד, ריטריט יוגה, טיפול רפלקסולוגיה או סדנת רקיחת קוסמטיקה טבעית (אולי היא בכלל תגלה שמדובר בעבודת חייה ותתחיל עסק רווחי ביותר). תבדקו מה מעניין אותה ותעניקו לה את ההתעמקות המבוקשת. היא תודה לכם. רק תעשו טובה לנו ולעצמכם – תדלגו על ביקור ברשתות הפארם ואל תתקרבו למחלקת הבשמים שלהם. לפחות לא הפעם. בסדר?

מתנה דוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם