הפעלות לילדים

הפעלות לילדים-בחירה לא פשוטה:

לקראת כל אירוע שאתם צריכים לארגן לילדים שלכם, אם זה יום הולדת, ערב כיתה או סתם מסיבה עם חברים, אתם מחפשים הפעלה מתאימה. זאת באמת בחירה לא פשוטה, שהורים רבים מתקשים לבחור בקלות, מכיוון שההפעלה היא מרכז האירוע והיא זו שקובעת את תוכנו ואופיו, ולבסוף גם את מידת ההצלחה שלו. אף אחד מאתנו לא רוצה לבחור בהפעלה שלא תתאים לאירוע או לילדים המשתתפים ובכך במידה מסוימת להרוס את האירוע ולכן מדובר בבחירה משמעותית ביותר שמצריכה מחשבה והסתכלות רחבה על כל האפשרויות.

סוגי ההפעלות-יתרונות וחסרונות:

קיימים מספר סוגים של הפעלות לילדים. יש הפעלות כלליות, שבהן כל ילד משחק במה שהוא בוחר ועם מי שהוא רוצה, כמו מתנפחים, משחקי חברה, הפעלות ספורטיביות, בריכה, ערב בנות וכדומה. היתרון בהפעלות האלה הוא שהן נותנות לכל ילד או ילדה את האפשרות לבחור את החברים איתם הוא ישחק או את המתנפח עליו יקפוץ, אבל החיסרון שבהן הוא שהן מפוזרות, פחות מוגדרות באופן ברור ובדרך כלל יוצרות יותר מהומה ובלגן.

הסוג השני הוא הפעלות שמנוהלות ע"י מפעיל לילדים, כמו קוסם, ליצן, להטוטן וכו'. הרווח המרכזי בהפעלות מסוג זה הוא הסדר. המפעיל מנהל את האירוע, כל ילד יודע את מקומו ובדרך כלל נוצרות פחות תקלות. בנוסף, אם לדוגמא מדובר ביום הולדת, הפעלה של מפעיל מדגישה ומייחדת את הילד החוגג לעומת הפעלה כללית, כי הקוסם/ליצן/להטוטן גורם לו להרגיש מרכז המופע בכך שקורא לו לבמה לקסמים הכי מיוחדים, מלביש אותו בבגדים יפים, נותן לו את הזכות לבחור את המתנדבים שישתתפו בקסמים ועוד. בהפעלות כלליות לילדים בימי הולדת, הרבה פעמים נוצר מצב שהילדים מתפזרים ומשתוללים ולכן ילד יום ההולדת לא מרגיש מיוחד יותר משאר הילדים, והיום המיוחד שלו מתפספס.

 החיסרון בהפעלות מהסוג הזה הוא שאם הזמנתם מפעיל חסר מקצועיות או שאינו בקיא בניהול הופעה והתעסקות עם ילדים, כל האירוע יורד ברמה ולפעמים אפילו נהרס. לכן, לדעתי שווה לכם לבדוק ולברר על טיבו של המפעיל, לקרוא עליו באינטרנט ולשמוע עליו המלצות מאנשים שהזמינו אותו להופעה בעבר.

אופציה נוספת שיש לשקול ברצינות – סדנאות שוקולד

טיפים נוספים לאירוע מוצלח:

חישבו לפני האירוע היכן כדאי לערוך אותו. התחשבו במזג האוויר, באופי ההפעלה ובגודל המקום בהתאם למספר המשתתפים. אם אתם מזמינים מפעיל, מומלץ להתייעץ אתו איפה לדעתו כדאי לקיים את האירוע, מפעילים בדרך כלל מנוסים בעניינים כאלה וישמחו להמליץ לכם.

דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא כמות הילדים שאתם רוצים שישתתפו באירוע. עניין זה משמעותי ומשפיע מאוד על האירוע. אם זה אירוע יותר אישי, כדאי להזמין מספר מצומצם של ילדים, רק את החברים הטובים והמשפחה הקרובה. אבל אם מדובר באירוע גדול, הזמינו כמה שיותר ילדים, מהכיתה, מתנועת הנוער, מהחוגים וכדו'.

אם תחשבו על הכל ותתכננו מראש, הילד שלכם ירוויח את האירוע הכי מושלם בעולם שמותאם במיוחד בשבילו. בהצלחה!

לפרטים נוספים.

הקוסם הטוב ביותר שפגשתי בחיי. אני תמיד הולך לימי ההולדת עם הילד שלי אך כזו הפעלה עוד לא ראיתי.

דן חג'ג'

קוסם מצחיק וכריזמתי. אני ממליץ בחום ובלי לחשוב פעמיים. פשוט לקחת את הטלפון ולהזמין.

שמעון הררי

צור קשר

השאר את פרטיך עכשיו ותקבל הצעת מחיר בתוך דקות אחדות.