הפתעות ליום הולדת

בכל יום הולדת ישנם מספר דברים שצריך לדאוג להם לפני החגיגה, אחד הדברים החשובים הוא הפתעות שמחלקים.

ישנם כמה סוגי ימי הולדת ,בסוג אחד של יום הולדת מזמינים מפעיל שמעביר פעילות ובו הילדים מתרכזים ברוב זמן המסיבה ,במהלך הפעילות מחלק המפעיל הפתעות קטנות ,חשוב שההפתעות יהיו קטנות כדי שילד היום הולדת לא יקנא בחבריו המקבלים הפתעות ביום חגו וגם כדי שלא תיווצר קנאה בין הילדים ונתינת ההפתעה לא תהיה החלק המרכזי במופע.

כמו כן כאשר אתם בוחרים את המתנות שימו לב שהם אינן מרעישות ,אם ילד יקבל במהלך הופעה הפתעה רועשת יהיו לו קשה לשמור על ההפתעה בלי להשתמש בה עד סוף ההופעה.

שימו לב שחלוקת ההפתעות במהלך המופע יכולה להוריד את רמת הקשב לילד המקבל הפתעה או לחבריו והם יתרכזו רק בהפתעות שקיבלו במקום להסתכל על המופע.

אם בחרתם בכל זאת לחלק הפתעות במהלך המופע שימו לב שהם אינם ארוזות היטב ושבזמן פתיחת ההפתעה הילד לא יעשה רעש.

אפשר לבקש מהמפעיל שיקדיש זמן מיוחד למשל שיר או ריקוד שמי שירקוד או ישיר יקבל הפתעה וכך במהלך השיר הילדים יקבלו הפתעה ובסופו של השיר יחזרו להקשבה מלאה למפעיל תוך התרכזות בפעילות שיש ולא בהפתעה שקיבלו .

אם מחלקים הפתעות באמצע כדאי שיהיו קטנות וזולות ,כדאי אפילו ללכת לחנויות הכל בשקל שבהם יש הפתעות זולות ויפות במיוחד לזמן כזה שלא צריך הפתעות גדולות אך צריך הפתעות שירצו ילדים קטנים.

כמובן שהדבר תלוי בתקציב אך כדאי להעניק בסוף היום הולדת כשהילד הולך הביתה הפתעה גדולה יותר כדי שהילדים שלא קיבלו הפתעות במהלך היום הולדת יקבלו.

ההפתעה צריכה להיות שווה לכל הילדים כדי לא ליצור קנאה בין הילדים.

אם בחרתם לעשות יום הולדת שבו אין מופע מרכזי אלא פעילות פרוסה ברחבי מקום היום הולדת למשל טרמפולינות או דוכנים ,תצטרכו לבחור אם אתם רוצים להעניק לילדים הפתעות קטנות בזמן הדוכנים ,אם למשל עשיתם תחרויות כדאי להעניק לילד הפתעה קטנה ,כי בעיני ילדים קטנים כשמתחרים צריך לקבל הפתעה בסוף.

אם בחרתם במשחקים שאינם תחרותיים מומלץ להעניק הפתעה בסוף היום הולדת כשהילד הולך הביתה ,כדאי לקנות הפתעות קצת יותר גדולות מההפתעות הקטנות שילד מקבל אם ניצח בתחרות או התנהג יפה.המתנות יכולות להיות רועשות מכיוון שהילד לוקח אותן בדרכו הביתה, כדאי שהמתנה לא תהיה בעלת חלקים קטנים כיוון שבדרך כלל הילד פותח אותה בדרך הביתה ולא כדאי שיפלו לו חלקים. כדאי שהמתנה לא תהיה מלכלכת כדי שאם הילד נוסע באוטו אחר כך האוטו לא יתלכלך.

בדרך כלל בסיום היום הולדת מחלקים לילדים שקיות הפתעה שיש בהם מספר ממתקים, כדאי לחלק שקיות ממתקים בכל יום הולדת כי הילדים רגילים ומחכים לכך.

למידע נוסף.

קוסם לימי הולדת מומלץ מאוד! חגגנו איתו ל2 תאומים בני 4 והיה פשוט מושלם!

חוי ברנשטיין

וואו! ההתרגשות עוד בשיאה. חגגנו יום הולדת עם הקוסם ואין לי מילים לתאר את החוויה. והבית נשאר נקי!

שמרית יוסף

צור קשר

השאר את פרטיך עכשיו ותקבל הצעת מחיר בתוך דקות אחדות.