חושבים מהבטן: 5 חטיפים שמומלץ להביא באירוע למבוגרים

הוזמנתם לאירוע חברתי או משפחתי? לא רוצים לבוא בידיים ריקות? הפתרון הקל הוא לקנות זר פרחים או בקבוק יין, אך תוכלו לעשות רושם אפילו טוב יותר אם תביאו איתכם נשנוש או מאכל טעים.

בין אם תחליטו לקנות או להכין בעצמכם – הדרך לליבם של אנשים עוברת קודם כל בקיבתם! אז מה מביאים? קבלו המלצה ל – 5 נשנושים וחטיפים שמומלץ להביא איתכם לאירוע.

 

  1. פיצוחים

פיצוחים הם הנשנוש האולטימטיבי. הם קיימים במגוון עצום, במתוק ובמלוח, והולכים טוב ליד הבירה, בתוך הסלט או סתם כחטיף טעים. ניתן להזמין משלוח פיצוחים בריאים או להגיע לחנות ולבחור פיצוחים במשקל, וכך להרכיב מגש פיצוחים עשיר ומגוון שכולם יוכלו למצוא בו משהו שהם אוהבים.

 

  1. מאפה חגיגי

זה לא משנה אם אתם אנשים של מתוק או מלוח, מאפה חגיגי שאפשר לחלוק הוא מאכל סופר מרשים שיעניק לכם הרבה נקודות בונוס אצל המארחים. לא חייבים להיות מומחים לאפייה, ואפשר להשתמש במתכונים פשוטים ואפילו בבצק מוכן – ולהכין מאפה נתלש עם גבינות, שוקולד או כל מילוי מעניין אחר, שיהיה כיף לחלוק ולאכול יחד.

 

  1. פלטת גבינות

גבינות נחשבות למאכל יוקרתי. פלטת גבינות עשירה, המכילה גבינות רכות, קשות ובשלות לצד פירות, קרקרים וממרחים מתאימים היא פתרון מרשים, צבעוני ויוקרתי למאכל שתרצו להביא איתכם כשאתם מתארחים באירועים קטנים. לצד יין צונן או כחלק מארוחת ערב קלה, בעזרת מגוון גבינות נכון תוכלו לקלוע לטעם של כל הנוכחים באירוע.

 

  1. פלטת ירקות

מחפשים חטיף בריא וקל להכנה? מגש ירקות חתוכים הוא אמנם נשנוש פשוט, אך הוא יכול להיראות צבעוני, רענן ועוצר נשימה. חתכו לרצועות ירקות במגוון צבעים, שלבו מטבל מעניין דוגמת צזיקי או טחינה ביתית, פזרו זיתים וקוביות גבינת פטה, זלפו מעל הכל מעט מלח גס ושמן זית – ויש לכם מגש צבעוני, עשיר וכמובן – בריא.

 

  1. קאפקייקס / מאפינס

אוכל נראה הרבה יותר חמוד ואלגנטי כשהוא קטן. הסוד בעוגות הקטנות והאישיות הללו הוא שהן מלאות קסם, ומתוקות למראה. ישנם עשרות מתכונים לקאפקייקס ולמאפינס, והם לא רק מתוקים! תוכלו להכין גרסה מתוקה בציפוי קצפת או לפנות דווקא לכיוון המלוח ולשלב בהן גבינה, תירס או זיתים, והנה – חטיף קטן "על הדרך" שכיף להגיש לחברים ולמשפחה.

לסיכום, הגעה לאירוע חברתי עם כיבוד קל תעניק לכם נקודות בונוס רבות בקרב המארחים, כמו גם בקרב האורחים האחרים. ניתן להכין בקלות מגוון של חטיפים ומאכלים קלילים דוגמת מגשי פיצוחים, גבינות או ירקות, מאפים אישיים או מאפים גדולים וחגיגיים המיועדים לחלוקה. כל מה שנותר הוא להנות מערב נעים וטעים עם החברים והמשפחה. תבלו!

 

בוטנים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם