מה עדיף טיול בת מצווה או חגיגה במועדון

אירוע בת המצווה מביא אתו התרגשות רבה. זהו האירוע הגדול הראשון אותו חוגגת הילדה שסב סביבה, ובסדר גודל כזה. האירוע, שמסמל את כניסתה לעולם המבוגרים, מעלה רצון לחגוג בצורה נאותה. כעת, עליכם לבחור כיתד אתם רוצים לחגוג את המאורע המרגש. חגיגות בת המצווה יכולות להגיע לסכומים מכובדים מאוד. לכן, לא תמיד ניתן להרשות לעצמינו להוציא כספים גם על חגיגה בארץ במועדון וגם על טיול בת מצווה בחו"ל. ואז, נשאלת השאלה – מה עדיף? כמובן, שאין לכך תשובה אחת ונכונה. התשובה, תלויה ברצון הילדה וביכולת ההורים. כדי לעזור בקבלת ההחלטה, בכתבה נציין מספר אפשרויות לחגיגה, ולאחר מכן תוכלו להחליט בצורה שכולה יותר מה מתאים עבורכם.

 

אפשרויות שונות לחגיגת בת מצווה

טיול בת מצווה

  • טיול בחו"ל

אמנם הסברה הרווחה היא שהאפשרות של טיול בחו"ל היא האופציה היקרה ביותר מבין האופציות המצויות לחגיגה. אך כיום, הדבר כבר אינו כך ולעיתים אופציה של טיול יכולה להיות אפילו זולה יותר ממועדון יוקרתי. אם תחפשו טוב, ומספיק זמן מראש, אחר דילים לטיסות ליעדים שונים, תוכלו למצוא דילים משתלמים. בנוסף, אין הכרח שהטיול יהיה של כל המשפחה, וניתן לבחור הורה אחד שיטוס עם הילדה לטיול, מה שחוסך עלויות נוספות. כמו כן, גם בחו"ל האופציות מרובות וישנן אפשרויות שונות בעלות אופי טיול מגוון. למשל ניתן לבחור לטוס למלון הכל כלול שבתוכו יש אטרקציות שונות, מה שמוזיל עלויות. או שניתן לבחור במלון יוקרתי ללא ארוחות ואטרקציות ולרכוש אותן בחוץ. בררו לפני זה מה יותר משתלם עבורכם, וכמובן מה רצון בתכם ולאחר מכן החליטו באיזה אופי טיול אתם חושקים והאם הוא מתאים לתקציב שלכם.

  • טיול בארץ

גם בתוך הארץ ישנם יעדים מקסימים וחווייתיים אליהם ניתן לנסוע ולחגוג והאווירה המיוחדת עדיין תישמר. גם בתוך ישראל ישנן אפשרויות טיול שונות, שעליכם למצוא את המתאימה ביותר עבור הרצון של בתכם. לדוגמא, ניתן לעשות טיול טרקטורונים בירושלים, או לחלופין לעשות טיול רגלי באזור הגולן, לטייל בחרמון וללון באזור לאחר מכן. טיול נוסף שניתן לעשות הוא לנסוע למלון בכינרת, באילת או בים המלח ולאחר מכן ללכת לאיזו מסעדה טובה באזור ולאטרקציות כמו חדר בריחה, באולינג, סרט ועוד. כמו כן, תוכלו לחשוב על אופציה של קמפינג, מה שבכלל מוזיל עלויות ויכול להיות חוויה משותפת ובלתי נשכחת.

 

חגיגה במועדון

האופציה של לחגוג את האירוע במועדון, היא נפוצה מאוד בקרב בנות המצווה. החגיגה במועדון דומה לאולם אירועים, בדרך כלל כוללת מסיבה, אוכל, פעילויות לילדים ועוד. ישנם מועדונים המציעים חבילות שונות לחגיגה; למשל, יש מועדונים שמציעים הסעות לאירוע כך שגם אם אתם חוגגים במקום כמו מועדון בת מצווה בראשון לציון אך גרים בעיר אחרת, כל האורחים יוכלו להגיע ללא בעיה. בנוסף, מועדונים מציעים חבילות הכוללות תקליטן, ארוחת ערב, קישוטים, אלבום בת מצווה, מגנטים ועוד.

ריקודים

 

 

לסיכום,

מזל טוב על הגעת בתכם לגיל המצוות. כעת, אתם עומדים בפני בחירה מורכבת – איך לחגוג בצורה שתתאים גם לתקציב ולרצונכם וגם לרצון בתכם. לפני שאתם מחליטים, סקרו את האופציות השונות, דברו עם בתכם, ונסו להגיע יחד להסכמה שתענה על רצון כל הצדדים. ותסב לה שמחה והנאה מהחגיגה המיוחדת הזו.

בהצלחה וחגיגה מהנה!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם