טיסות לתאילנד – המדריך למטייל

תאילנד היא יעד הנופש האולטימטיבי עבור מי שמחפש חופשת בטן-גב המתובלת בקניות, נופים מרהיבים, אוכל וטיולי יום לאתרים מופלאים.

מדובר ביעד אקזוטי עם אקלים טרופי אשר מציע לנופשים בו הכל מהכל ואם לא די בכל השפע הזה – הכל בזול, כל כך זול שזה מצחיק.

 

תאילנד – מי את?

חופים זהובים עם מי טורקיז נעימים ובריזה של אחר צהריים, שקיעות וזריחות מרהיבות ביופיין, תצפיות פנורמיות מהן נגלה נוף עוצר נשימה של מפרצים ולגונות למרגלות מצוקים משוננים המאיימים ליפול אליהן, בעלי חיים קסומים המשוטטים חופשי (אין לראות בכך הזמנה לגעת או ללטף אותם), שווקים הומי אדם עם אוכל משגע ואביזרים שיגרמו לחובבי הקניות להצטער שאי אפשר לקחת עוד מזוודה ועוד אחת, אוכל חריף אש וטעים בטירוף ומה לא.

כל זה לצד המוני תיירים שזופים ואווירה רגועה ונינוחה במיוחד הופכים את החופשה בתאילנד לחוויה בלתי נשכחת.

לפני שמגיעים ליעד הנפלא הזה מומלץ לבחור את היעדים בהם תשהו במהלך הטיול בהתאם לאופי הנופש בו אתם חושקים – כפרים אותנטיים, איים מבודדים, ערים גדולות, שקט, ים, מסיבות ואקסטרים – יש לתאילנד הרבה מה להציע לכל גיל ובכל הרכב.

לאחר בחירת היעדים כדאי להתעדכן במזג האוויר הצפוי ובהתאם לכך לבנות את המסלול הרצוי.

האקלים הטרופי הפכפך במיוחד ושונה בצפון המדינה ובדרומה, כך שיתכן ותאלצו לשנות את המסלול בהתאם לעיתוי הנסיעה. כך או כך, קחו בחשבון שבתאילנד מזג האוויר עשו להיות לא צפוי ועם קצת "מזל" תוכלו להנות בהפרש של דקות ספורות מכל עונות השנה – חם ולח שהופך לסגרירי וגשום, או חם וגשום, סגרירי ולח – מה שתרצו (או לא תרצו), הכל אפשרי בתאילנד.

אפרופו עונות, בבחירת מועד הטיסה כדאי לקחת בחשבון גם את נושא עונות שיא התיירות שיכולות להשפיע על מחירי הטיסות, מחירי המלונות ומקומות הלינה האלטרנטיביים והן התפוסה והמחירים של האטרקציות (משמעותי בעיקר כשמטיילים עם המשפחה כולה).

ככלל, ככל שתתרחקו מהעונות החמות של התיירות, המחירים שבין כה וכה אינם גבוהים, יהיו נגישים הרבה יותר ותוכלו להתפנק מבלי לחוש רגשות אשם – פוט-מסז' יומי, שייק פירות על החוף בשעות הערביים, מסעדות מפנקות ושופינג בשווקי הלילה מחכים רק לכם.

טסים לתאילנד ולא יודעים איפה הכי כדאי לבקר? לחצו כאן לרשימת המקומות שאסור לפספס.

 

קצת מידע וטיפים להוזלת מחירי הטיסות לתאילנד

  • בתאילנד מספר שדות תעופה כאשר העיקרי שבהם במיוחד למגיעים מישראל הוא שדה התעופה בבנגקוק. ממנו ניתן להמשיך בטיסת פנים ליעדים נוספים במדינה או לטוס ליעדים סמוכים במזרח במחירים נוחים לכל כיס.
  • לחברות התעופה השונות אפליקציות משל עצמן ורובן מציעות רישום חינמי למועדון לקוחות. החברות במועדון תקנה לכם נקודות שכנראה לא תזכו לצבור מספיק מהן על מנת להנות, אך פעמים רבות תתלווה להטבות גם כניסה חינמית לטרקלין, נשיאת כבודה נוספת ללא עלות, מבצעים על טיסות פנים וכו'.
  • טיסות לתאילנד שלא בעונת השיא זולות משמעותית לעומת טיסות בשיא עונת התיירות. ככל שתקדימו להזמין את כרטיסי הטיסה הם יהיו זולים יותר וניתן לחסוך כסף רב גם על ידי רכישת כרטיס הכולל עצירת בינתיים קצרה ביעדים שונים, למשל מוסקבה.
    מחיר של כרטיס טיסה מסוג זה יכול לעמוד על כ-550 דולרים, מה שלא נחשב יקר בהתחשב באורך המסע.
  • הכי חשוב: חובבי הקניות לא יתקשו למצוא על מה לבזבז את כספם בתאילנד ובאמת שיש בה הכל מהכל. קחו אתכם מהבית את מה שהכרחי לכם (תרופות, קרם הגנה מהשמש, משקפי ראיה וספר טוב) ואת כל היתר השלימו במקום. חבל לשלם על משקל עודף.

תהנו!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם