3 טיפים לחגיגות יום הולדת בקיץ ללא יתושים

מתכננים לקיים חגיגות יום הולדת בקיץ באוויר הפתוח? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צפויים למצוא את עצמכם רודפים אחרי יתושים שיהרסו לכם את האירוע. כדי שלא תחוו חוויה רעה שכזו, אתם צרכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת תוך כמה רגעים בלבד מהם 3 הטיפים שיאפשרו לכם לחגוג בכיף מבלי להתגרד ולנסות להרוג יתושים.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך כדי שאנחנו מתגרדים בכל הגוף. אם אתם לא מצליחים לקשר בין העובדה הזו לבין הנושא שלשמו התכנסנו היום, אנחנו נעשה לכם סדר ונאמר לכם שהתארחנו בחגיגת יום הולדת של חבר טוב שאירח את כולם בחצר הבית שלו. הוא שכח שהחצר שלו מלאה ביתושים בשעות הערב ואנחנו פשוט סבלנו מכל רגע. אחרי שחזרנו מיום ההולדת, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך שיעלה למודעות את הנושא ויאפשר לכם, אלו שנולדו בקיץ, לקבל את הטיפים החשובים ביותר לחגיגה נטולת יתושים.

 

איך לחגוג יום הולדת בקיץ ללא יתושים – טיפ מספר 1 : להזמין הדברה

הטיפ הראשון שלנו יאפשר לכם להרחיק את מרבית היתושים מהמקום. מדובר כמובן בהזמנה של מדביר מוסמך שיגרום לכך שהיתושים ייעלמו מהחצר שלכם כלא היו. מרבית המדבירים מתחייבים על כך שלאחר ההדברה אין יתוש אחד שיהיה מסוגל להגיע למקום. פשוט בגלל שהחומר שמפוזר באוויר מרחיק אותם. זה בדיוק אותו אפקט דרך אגב שבא לידי ביטוי בהליך של הרחקת יונים וחרקים.

 

איך לחגוג יום הולדת בקיץ ללא יתושים – טיפ מספר 2 : לפזר שמן ציטרונלה

שמן ציטרונלה זהו שמן טבעי שמרחיק את היתושים מהמקום. אם יצא לכם לטייל בהודו בשנים האחרונות, בטח ראיתם לא פעם שההודים מבעירים את השמן בדרכים שונות כדי להרחיק את היצורים המעופפים. יש מי שאומרים שציטרונלה לא משפיעה ב-100% על כל היתושים, כך שתמיד ניתן לראות אחד או שניים שמצליחים להתגנב לאזור. לכן זהו הטיפ השני, שאפשר ליישם רק לאחר הזמנה של הדברה או במקרה שהמדביר עדיין לא הגיע למקום מסיבה כלשהי.

 

איך לחגוג יום הולדת בקיץ ללא יתושים – טיפ מספר 3 : למרוח קרם דוחה יתושים

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב- 100% שהאורחים שלכם לא ייעקצו על ידי יתושים במהלך יום ההולדת, אתם יכולים לשים עמדה עם כמה קרמים של דוחה יתושים. כך תוכלו להיות רגועים שעשיתם את כל שביכולתכם כדי לאפשר לאורחים שלכם גם ליהנות מאוויר טוב של קיץ וגם לנכוח ביום הולדת נטול יתושים.

 

לסיום

עד כאן כל הטיפים שכדאי שתיישמו כעת כדי שתוכלו לחגוג יום הולדת בקיץ ללא יתושים כלל. אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים לפי הסדר כדי שיתאפשר לכם ליהנות מיום הולדת בטוח ללא עקיצות ככל הניתן. שיהיה במזל טוב!

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם