טיפים לתכנון אירוע ברית מילה

אין דבר מרגש יותר מלידה של תינוק.

יחד עם זאת, קשה לתכנן בזמן קצר כל כך של שמונה ימים ברית מילה עבור התינוק החדש.

ריכזנו עבורכם את כל הטיפים שאתם צריכים על מנת להקל עליכם בתכנון ברית המילה.

 

בחרו אולם שמתאים לכם

כשאתם מתכננים ברית מילה חשוב שתמצאו אולם אירועים שמתאים לכם לצורך האירוע. הדבר הכי חשוב באולם במקרה של אירוע כזה הוא שיהיה קרוב אליכם ונגיש. כך למשל אם אתם גרים בפתח תקווה כדאי שתחפשו אולמות בפתח תקווה. לערוך ברית מילה זה גם ככה קשה ומצריך הרבה זמן, וכל זה מתווסף לקושי ולריבוי המשימות שאחרי לידה. לכן חשוב שתקלו על עצמכם ותבחרו במשהו שקרוב לביתכם. תוכלו גם לבחור לערוך את האירוע בבית הכנסת הקרוב. הכי חשוב שהמקום יהיה קרוב וכמה שיותר נוח עבורכם, על מנת לחסוך לכם עוד זמן ודברים לעשות.

 

חפשו מוהל שאתם סומכים עליו

ברית מילה היא אירוע מכונן אך גם מאוד כואב ורגיש לתינוק. לכן כדאי שתמצאו מוהל שאתם יכולים לסמוך עליו שיעשה את הברית בצורה הטובה ביותר. חשוב למצוא מוהל טוב שידאג לכמה שפחות סיבוכים רפואיים עבור הילד שלכם. תוכלו גם למצוא מוהל רופא שיבצע את הברית בצורה כירורגית וידאג להרדמה. בכל מקרה, חשוב שתמצאו מישהו שתרגישו שאתם יכולים להפקיד בידיו את הילד שלכם שרק נולד.

 

ערכו רשימה של כל מה שאתם צריכים

על מנת להקל עליכם, כדאי לערוך מראש רשימה של כל מה שאתם צריכים לברית. רשימה מסודרת תעזור לכם לא לפספס כלום ולדאוג לכל בצורה קלה ויעילה בזמן אמת. הנה דוגמה למה שאתם צריכים:

  • קייטרינג
  • מוזיקה מתאימה
  • בחרו סנדק לתינוק
  • בגדים לאירוע – עבורכם ועבור התינוק
  • צלם לאירוע

 

השתדלו לתכנן מראש ככל הניתן

הרבה דברים ישתנו לקראת הברית, ולא תדעו מתי היא תערך. גם אחרי הלידה לא תמיד התינוק יהיה כשיר רפואית לביצוע הברית ולכן יוחלט לדחות אותה עד שירגיש טוב. בגלל כל השינויים שעתידים לקרות ולחץ הזמנים, כדאי שתתכננו ככל הניתן מראש. תאמו מראש מול האולם בו אתם מתכננים לבצע את הברית, תאמו מול צלם, קנו בגדים גם אם אתם לא בטוחים מה תהיה המידה שלכם (בעיקר של היולדת) ודאגו לקייטרינג שמתאים לכם. ככל שתצליחו לתכנן יותר מראש, כך זה יקל עליכם לקראת הברית. כמובן שאין מה לתכנן את הברית כבר בחודש רביעי, אבל כדאי להתחיל זאת בחודש השביעי להריון.

 

היעזרו בקרובי משפחה

קרובי המשפחה שלכם פה לעזור עם התינוק החדש ועם הברית. קבלו כל עזרה שהם מציעים בכל הקשור בתכנון הברית ובעצות לאירוע. לקרובי המשפחה שלכם יש ניסיון ותוכלו לסמוך עליהם שירצו את הטוב ביותר עבורכם.

 

אנשים רוקדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם