טיפים מעולים לבחירת בשרים ליום הולדת

אם אתם קרניבורים ויום ההולדת שלכם קרב, משמע חגיגת בשר מתקרבת. מה לעשות, הדבר שאנחנו אוהבי הבשר הכי אוהבים, ובכן, בשר. אבל לא סתם בשר, בשר טוב. בשר איכותי, בשר טרי. במאמר הזה אנחנו רוצים לתת לכם ממש לפני היום הולדת, כמה טיפים לבחירת בשר שיתאים בול ליום הולדת שלכם. בשר שדורש בישול ארוך? איך להבחין כי מדובר בבשר טרי? ואיך לבחור בשר איכותי כמו שצריך?

 

בשר ליום הולדת צריך להיות בשר איכותי

ראשית אנחנו ממליצים לכם לא לקנות בשר בסופר, אלא בקצבייה מקצועית.
תחפשו ביקורות, המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות, על קצבייה טובה שאנשים מהימנים יוכלו להמליץ לכם עליה, שם תוכלו לקנות בשרים איכותיים בלי לחשוש. וכמובן, להתייעץ עם הקצב, הוא יודע על מה הוא מדבר! תסמכו עליו, במיוחד אם הוא מותיר עליכם רושם שהמידע שהוא מביא מבוסס ומקצועי.
בשר טוב צריך להיות אדום וללא יותר מדי נוזלים. בואו נגיד כשאתם תראו בשר איכותי את תראו, במיוחד כשלידו אתם רואים בשר קפוא. כמובן, אל תקנו בר קפוא, רק בשר טרי!

 

בשר שדורש בישול ארוך או צלייה מהירה?

כמו שאתם בטח יודעים, ישנם בשרים שמתאימים לבישול ארוך יותר כמו אסאדו לדוגמא שדורש זמן בתנור או במעשנה, וישנם בשרים כמו סינטה או אנטריקוט שדורשת צלייה קלה מאוד על הגריל גז ויש לכם סטייק מושלם.
לאירוע יום הולדת אסאדו יכול להיות להיט, כמובן שיש להיערך בהתאם ולשים אותו בבישול ארוך שיהיה מוכן בדיוק בזמן לארוחת היום הולדת.
הסטייקים זה הקינוח שלנו, עושים אותם זריז, חותכים אותם לחתיכות ומנשנשים אותם כמו חטיפים.
ארוחה המשלבת בין בשרים טעימים שדורשים בישול ארוך וסטייקים היא הארוחה המושלמת.

 

איך לדעת אם מדובר בבשר טרי או בשר קפוא?

ישנם כמה גורמים לפיהם אתם יכולים לבדוק אם מדובר אכן בבשר טרי או בשר קפוא. למשל, לבשר קפוא יש ריח ייחודי שלא קשה לזהות בכלל. שימו לב לצבע שכן בשר טרי צריך להיות אדום במיוחד כשבשר קפוא יהיה מעט אפרפר. גם הריח הוא אינדיקטור לא רוע לאם מדובר בבשר טרי או לא, שכן לבשר טרי יהיה ריח הרבה יותר טוב ודומיננטי מאשר בשר קפוא.

 

סיכום – לקחת את הטיפים ולמצוא את הקצבייה האולטימטיבית

אז עכשיו שאתם חמושים בטיפים ומידע אתם יכולים ללכת ולהתחיל בחיפושים אחר הקצבייה שתסדר אתכם בבשרים טובים ליום הולדת שלכם שהולך ומתקרב.
לפני שאתם בכלל מתחילים לחפש המלצות באינטרנט אנחנו ממליצים לכם לדבר עם חברים ובני משפחה, שאנחנו רק יכולים להניח שחלקם מאזורכם ויוכלו להמליץ לכם על קצבייה איכותית, באזור מגוריכם, שתוכל לספק לכם בשרים טובים.
לא רק בשרים איכותיים וטריים כמובן, אלא בשרים במחירים הוגנים והגיוניים, לא חייב לשבור את הקופה, לפעמים ישנם קצביות שמגזימות מעט עם המחירים שהם מוכרים בשר בשרים.
שיהיה המון מזל טוב ובתיאבון!

טיפים מעולים לבחירת בשרים ליום הולדת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם