יום הולדת עם מתנפחים: איך לארגן זאת

רוצים לארגן יום הולדת עם מתנפחים? אטרקציה ליום הולדת ברמותיה הגבוהות ביותר! מחפשים אחר אטרקציות לימי הולדת מסוגים נוספים? אנחנו מזמנים אתכם להכיר את כל הדרכים לארגן מסיבת יום הולדת עם מתקנים מתנפחים ומעוצבים.

מה אנחנו צריכים בחיים האלו, אם לא לראות את החיוך על פניו של ילדינו האהוב? הזאטוט הקטן כבר חוגג יום הולדת נוסף, מה שמוביל אתכם לברר מידע לגבי יום הולדת עם מתנפחים – כיצד עושים זאת ואיך מארגן את כל העניין? קודם כל, הסירו דאגות, אתם יכולים להסתייע במקצועני הפעלות ימי הולדת. הפעלות ליום הולדת כוללות לא מעט אפשרויות, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שבסופו של דבר, הכול יהיה בסדר ואתם תמצאו את הדרך לקיים אירוע מדהים.

 

לארגן יום הולדת עם מתנפח לילד

ההמלצה שלנו אליכם היא רכישת מתקן מתנפח לבית, אפשר גם שיהיה גדול ובעל משטח קפיצה וגלישה. נכון, גם מתנפחים קטנים יכולים להיות מענה מצוין עבור אטרקציית יומולדת, אך אין ספק שהגדולים יספקו הנאה ענקית גם כן.

בעוד שעל הקטנים אתם כנראה לא תוכלו לקפוץ ולחגוג עם הילד, על הגדולים אתם דווקא כן תוכלו בחלק מהמקרים (חשוב לוודא מראש שהמתקן המתנפח יכול לשאת את המשקל שלכם, אחרת הוא פשוט יתפוצץ). אז אם כך, בכדי לארגן יום הולדת עם מתנפחים להשכרה או לרכישה, יהיה עליכם לוודא שאתם מקבלים מתנפח תקין.

 

מתנפחים תקינים ליום ההולדת – לוודא מראש!

ובכן, אם זה מתנפח גדול, אתם בהחלט יכולים לבקש מאנשי המקצוע שמגיעים אליכם עם המתנפח – להמתין עד שהוא אכן יתנפח. חשוב להבין, מתנפחים להשכרה לעיתים מגיעים עם חורים קטנים בהם, מה שעלול לקלקל את החוויה של הילד.

בעוד שחורים קטנים לפעמים לא מונעים מגנרטור וקומפרסור מאוד חזקים עדיין לתפעל את המתקן, במקרים אחרים הם יכולים לגרום לצניחתו המוחלטת של המתנפח. אם כך, השכרת מתנפחים ליום הולדת מחייבת את הבדיקה של המתנפח (לפני שהאירוע מתחיל, כמובן).

 

לנפח את המתקן כשעה לפני האירוע

אם רכשתם ולא שכרתם מתנפח, אנחנו ממליצים על ניפוח המתקן כשעה ועד כשעה וחצי לפני תחילת האירוע, ככה שאתם תוכלו לדעת מראש במקרה של תקר (פנצ'ר). בסופו של דבר, בכדי להיות בטוחים שהכול מטקטק כמו שצריך ומסתדר, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע באנשי מקצוע, כולל חברת מתקנים מתנפחים לימי הולדת.

אנשי מקצוע אלו יגיעו עד מקום האירוע עם המתנפח, ינפחו אותו ויישארו בסביבה בכדי לוודא שהכול בסדר. גם אם הם לא נשארים במקום האירוע, תמיד תוכלו להשיג אותם טלפונית. זקוקים לייעוץ בנושא של השכרת מתקנים לאירועי יומולדת? אולי רכישת מתנפח רטוב לקיץ? בהחלט כדאי להסתייע בייעוץ, כך תוכלו לדעת שביצעתם את העסקה הכי נכונה. בהצלחה!

ילדה קופצת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם