ילד גדול – 5 אטרקציות יום הולדת לילדים גדולים

ילדים גדולים הם נוירוטים, וזה דבר טוב. להיות ילד גדול זה כמו מילון הולך ומדבר: אתה בקושי יכול לדעת מה הם אומרים. אבל כמי שבילתה בגידולם, אני יודעת איך לטפח אותם לבגרות – וזה בדיוק מה שעושה הרשימה הזו של 5 הרפתקאות יום ההולדת הטובות ביותר לילדים גדולים. מחופשות לדייטים משחק ועד לטיול לבד עבור הקטן שלך, הפעילויות האלה יגרמו לקטן שלך על סף חוויה בלתי נשכחת.

 

צא לטיול

זה מיועד להורים שרוצים לפנק את ילדיהם מבלי לעבוד עבורו. טיולים מיועדים למבוגרים בלבד. מצא פארק קרוב אליך עם שבילים שמרגיעים אותך. בחרו מסלול עם כמה מכשולים כדי שהילדים שלכם יוכלו להתאמן במסלולים מאתגרים של טיפוס, זחילה והליכה. הילדים שלכם יהיו כל כך מופתעים מאיברי הגוף שלהם שהם יחשבו שהם על כוכב אחר.

 

צא לטיול ברכב

אם הילדים שלכם גדולים מספיק כדי לנהוג, קח אותם לטיול ברכב. סעו לעיר שאתם אוהבים וקחו אליה את הרכב. תן לילדים שלך לבחור היכן בא להם לבלות ואיזה אטרקציות מושכות אותן, תופתעו לגלות איזה דברים הם ימצאו לבילוי המשפחתי המיוחד הזה.

 

ללמוד משהו חדש

ילדים הם סקרנים מטבעם והם כנראה ינסו כל מה שהם יכולים כדי ללמוד דברים חדשים. תנו להם להתנסות בתוכניות העשרה שונות או לקחת אותם לטיולים חינוכיים במוזיאונים או בגני חיות. תן להם לראות עד כמה הם יכולים לדחוף את גבולות אזור הנוחות של עצמם. תופתעו עד כמה הם להוטים לנסות משהו חדש.

 

תן להם מרחב

ילדים יעשו הכל בשביל תשומת לב, אבל משחקים לבד יכולים להיות מהנים מאוד עבורם. תן להם לשחק במשחקים האהובים עליהם, בין אם זה משחק המחשב האהוב או אפילו משחק קלפים. יש הרבה דרכים לתת להם להעסיק את עצמם שיתנו להם הנאה רבה!

 

צא לסיור וירטואלי

לפני שהילדים שלך יהיו מבוגרים, הם יהיו מהופנטים ממציאות מדומה. מציאות וירטואלית היא כמו להיות בעולם אחר – וילדכם יכול לשקוע במלואו בעולם הזה על ידי ביקור במוזיאונים, הליכה ברחובות העיר או סיור וירטואלי בארצות דמיוניות.

 

טייס ליום אחד

ילדים אוהבים ללמוד איך לעשות דברים. ברגע שהם ילמדו להטיס עפיפון או לנגן בכלי, הם יתחילו לבקש שיעורים. למה שלא תתחיל את הקטן שלך ברכיבות הגדולות ביותר? טייס ליום אחד וקחו אותם לסיבוב במטוס. תתפלאו עד כמה ילדכם להוט ללמוד לעוף.

 

מילים אחרונות

הרפתקאות יום ההולדת הטובות ביותר לילדים גדולים הן אלו שנותנות לילדכם להרגיש שוב כמו ילד. חופשה, משחק, פעילות במועדון או ביקור במוזיאון הם כולם אפשרויות טובות. אתה יכול גם לנסות את הפעילויות האלה כשילדך קצת יותר מבוגר טיולים רגליים, שחייה, חקר עיר או מדינה, פרויקטים של אמנות או מדע וכו'. מכל הרפתקאות יום ההולדת הטובות ביותר לילדים גדולים, הקפידו לבחור את הטוב ביותר עבור הקטן שלכם.

יום הולדת,

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם