ימי הולדת לבנות הרבה יותר מהלהיט ה"תורן"

הנה הגיע יום ההולדת של ביתך האהובה, ואת שואלת את עצמך איך את יכולה לייחד את יום הולדתה ואיך עוד אפשר להפתיע או לחדש מבין כל הפקות ימי ההולדת שכבר נעשו בכיתתה? תני לנו להציג בפנייך קונספט של ימי הולדת לבנות בלבד תחת שלל נושאים שכל בת קטנה אוהבת

אין ספק שיום הולדת זה כאב ראש, למצוא הפקה שהילדה אוהבת, עוגה שהילדה אוהבת, להכין הזמנות מיוחדות הקשורות לנושא יום ההולדת, להזמין את כל הילדים שהילדה רוצה – ומדובר רק על ההכנות עצמן ולא הביצוע בפועל. אם גם את מעדיפה לתת את המושכות למישהי אחרת, אמינה, מצחיקה וטובה עם ילדים, כזו שתכניס קצת קסם למסיבת יום ההולדת של ביתך, תחת הקונספט של יום הולדת לבנות בלבד, הרשי לנו להכיר לך עדי שירי הפעלות – ימי הולדת לבנות.

אותיות באנגלית

קצת על עדי

מדוברת על מפעילת ילדים מקצועית, בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה ובעלת תעודה מוסמכת מוינגייט לעיצוב וחיטוב הגוף, שיש לה ניסיון רב עם ילדים והפעלות ילדים אם זה דרך ריקוד, מופע או יצירה.

קונספט ימי הולדת לבנות

אם זה הקונספט שהחלטתן ללכת עליו השנה, עדי שירי מציעה כמה נושאים שמהן תוכלו לבחור: יום הולדת נסיכות, יום הולדת "לשבור את הקרח", יום הולדת ריקודים מסביב לעולם, יום הולדת מסיבת פיג'מות, יום הולדת הוואי ויום הולדת זומבה. מדובר על חוויה שבה ביתכם תחווה ביטחון ופרגון רב מבנות כיתתה, כאשר היא במרכז תשומת הלב, כיאה לילדת יום ההולדת. מדובר על ערב בנות שבו יש הרבה צחקוקים, רגעי יצירה ובעיקר חגיגה גדולה ושמחה.

מה כל הפעלה מציעה?

הפעלת יום הולדת ריקודים מסביב לעולם, למשל, מציעה יום הולדת מלא אנרגיה, מוזיקה וריקודים, מסלסה ועד ריקודי בטן, עם תלבושות וכובעים מותאמים ולבסוף קינוח עם טקסט עוגה ייחודי ומקורי. בהפעלת יום הולדת נסיכות, תתכונני לערב שכולו קסם ומלכותיות דרך קבלת פנים נסיכותית לנסיכת יום ההולדת שתהיה לבושה בשמלה תואמת ועד יציאה למסע בעקבות אוצר אבוד ומטמון ויצירה של הכנת כתרים נוצצים. ביום הולדת "לשבור את הקרח", מדובר על סרט הילדים האהוב, בו ילדת יום ההולדת תתלבש כמו הדמויות הנערצות אלזה או אנה. בהפעלת יום ההולדת ההוואי, ילדת יום ההולדת תהייה לבושה בחצאית מקש ושרשראות פרחים, יחד עם כל חברותיה, שישחקו עימה לימבו וירקדו איתה בתפאורה המותאמת לסגנון הוואי. ביום ההולדת מסיבת פיג'מות יהיו משחקי כריות ומוזיקה כיפית, יחד עם יצירה של לוכד חלומות אישי ומקסים ובהפקת יום ההולדת האחרונה, יום הולדת זומבה, הבנות יתאפרו ויתקשטו בצבעוניות וזוהרים שונים, בליווי מוזיקת זומבה מקפיצה וכיפית עם כוראוגראפיות שונות ולסיום יהיה טקס עוגה מקורי וטעים במיוחד.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם