כיצד לארגן אירוע חברה מפנק

מקומות עבודה רבים מתאפיינים בשגרת יום יום עמוסה, לחוצה ושוחקת. גם מקומות עבודה נחשבים צריכים להתמודד עם עובדה זאת. אחד הכלים שנוצר בכדי להתמודד איתה, הוא ארגון של פעילות של צוות העובדים. בכתבה נפרט כיצד ניתן לארגן אירוע חברה מפנק לכל צוות העובדים, וגם מה אסור לשכוח בשעה שמארגנים אירוע שכזה. 

 

מדוע ימי צוות ופעילויות משותפות חשובים לחברה?

ימי צוות חשובים לחברות ועסקים משתי בחינות עיקריות. הראשונה היא כאמור, הסביבה השוחקת של העבודה ביום יום. לחץ ושחיקה אלה גורמים לירידה בפרודוקטיביות של העובדים ובירידה ברמת שביעות הרצון שלהם מהעבודה. ימים בהם יוצאים בצורה מאורגנת מטעם החברה לבילוי משותף, יכולים לעזור בשחרור של הלחץ ובחידוש ההנאה של העובדים מהעבודה.

בנוסף לכך, פעילויות אלה הן כאלה שמגבשות את הצוות באופן כזה שלא ניתן לביצוע במהלך שגרת העבודה בדרך כלל. בניית צוות מגובש היא אחד האתגרים החשובים של כל מקום עבודה באשר הוא.

 

בחירת מיקום ופעילויות לאירוע החברה

השלב הראשון בארגון של אירוע חברה הוא בחירה של מיקום האירוע, או בחירה של אזור האירוע במקרה של כמה בילויים שונים. חשוב לשים לב לאפשרויות שעומדות בפניכם בכל מקום שתבחרו. אם לדוגמה תבחרו לעשות אירוע חברה בראשל"צ, עליכם לבדוק מה הבילויים המוצעים בעיר זאת, והאם הם מתאימים לצוות העובדים שלכם ולאירוע שאותו תכננתם. אם אתם מקיימים את כל הפעילות שלכם במקום אחד, עליכם לבחור מקום אחד שמציע שירותים רבים. בנוסף, תוכלו לבחור לשכור שירותים מחברות שונות, שכל אחת מתמחה בתחומה.

 

הסעדה, שתייה וחטיפים באירוע החברה

אחד האדנים שעליהם יתבסס אירוע החברה שלכם, הוא הארוחות, השתייה והחטיפים שיוגשו במהלכו. אירוע חברה איכותי, הוא כזה שמוגש בו אוכל ברמה גבוהה, ושלא משאיר "חורי זמן" שאין בהם אוכל ושתייה כלל. בחירה של ספק האוכל של אירוע חברה צריכה להיעשות רק אחרי שטעמתם מהאוכל שלו בעצמכם. אין דרך אחרת להכיר את רמת הבישול והאוכל של חברה שמתמחה בתחום.

 

לא לשכוח את הצד החברתי

חשוב מאוד להעלות על הכתב את הדברים שאסור לשכוח כשמארגנים אירוע חברה. הקשרים החברתיים והגיבוש של הצוות הם חלק חשוב מהמטרות של אירוע זה, לכן חשוב לשים לב לכך שאתם מאפשרים לאנשים להיות במגע עם אנשי הצוות האחרים במידה שנוחה להם ובצורה שנעימה להם. מבוכה ותחושות לא נעימות הן לא דבר שכדאי להוסיף לאירוע החברה שלכם.

 

אירוע חברה ברמה גבוהה – סיכום

אירועי חברה חשובים גם בכדי לאוורר את הצוות וגם בכדי לעזור בגיבוש שלו. בכדי לארגן אירוע חברה מעולה ומפנק, יש לבחור מקום או אזור לקיום האירוע, לדאוג לאוכל ושתייה איכותיים לאנשי הצוות, וגם לא לשכוח את הצד החברתי של האירוע הזה.

אירוע חברה מפנק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם