כיצד מתכננים תפריט לדוכן מזון באירוע?

אתם מתכננים את האירוע עד לפרטים הקטנים שלו ורוצים שהוא יהיה הרבה יותר ממושלם. איך תדעו להתאים את התפריט ההכי איכותי שיאפשר לכלל משתתפי האירוע להנות מכל רגע באירוע? קבלו את הכלים לתכנון תפריט שישאיר אתכם עם הרבה יותר מטעם טוב.

 

תכנון תפריט האירוע על פי סוג אירוע

כדי שתוכלו לתכנן את התפריט שלכם בדוכן מזון לאירועים, שאלו את עצמכם: מהו הקונספט של האירוע שלכם? אם מדובר באירוע יוקרתי אשר נהוג להיחגג ברוב עם, כמו: בר מצווה, ברית או בריתה – מומלץ לדאוג למנות עיקריות ומשביעות, כיוון שבדרך כלל לאירוע כזה האורחים יגיעו רעבים. ככל שתהיה התאמה רבה יותר בין התפריט לסוג האירוע, כך מובטח כי המשתתפים ייהנו יותר ולא ישכחו את האירוע כל כך מהר.

בדוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים על פי גיל המשתתפים

כדי שהתפריט יתאים למשתתפים האירוע, בררו עם עצמכם מהו הגיל העיקרי של החוגגים והמשתתפים באירוע. במידה ומדובר בעיקר בילדים, הרכיבו את התפריט ממנות החביבות על ילדים, כמו: פיצה, צ'יפס וטוסטים עם קינוחים משלימים.

כאשר מדובר באירוע שהמשתתפים שלו הם בעיקר מבוגרים, מנות עשירות עם מגוון תוספות יאפשרו לאורחים להנות מכל רגע. כאשר מדובר באירוע בו המשתתפים הם במגוון גילאים, ניתן לאפשר דוכני מזון במגוון סגנונות, על מנת שכל שכבת גיל תמצא באירוע את האוכל האהוב עליה.

 

באיזה שעה אתם עורכים את האירוע?

לשעת האירוע, יש משמעות רבה על כל הכנת התפריש שלכם. אם האירוע נערך בבוקר, בדרך כלל הדגש יהיה על תפריט חלבי וקליל, ופחות כזה שכבד לעיכול. מצד שני, אירוע בערב  בדרך כלל יכלול דווקא ארוחה בשרית עם מגוון תוספות, על מנת שהאורחים יצאו שבעים מן האירוע. תמיד ניתן לשלב גם דוכן של נשנושים כדי שהאורחים יוכלו לפנק את עצמם לאורך כל האירוע.

בדוכני מזון לאירועים

מה אורך האירוע שלכם?

כדי לתכנן את תפריט האירוע שלכם, יש להתייחס גם לנתון של אורך האירוע. ככל שהאירוע יהיה קצר יותר, כך גם דוכני המזון ישימו דגש בעיקר על נשנושים ופחות על ארוחות מלאות. מצד שני אירוע ארוך, יכלול בתוכו בדרך כלל ארוחה מכובדת בתוספת לנשנושים שיאפשרו טעימות לאורך כל האירוע. כאשר מדובר באירוע ארוך משמעותית, תהיה אפשרות לבחירת כמה מנות וסוגים שונים של דוכני מזון, בהתאם לכל שלבי ושעות האירוע המתקיים.

 

תקציב האירוע בהשפעה על תפריט האירוע

עוד נתון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט האירוע ודוכני המזון שלו, הוא נתון התקציב. לתקציב יש השפעה מרובה על הבחירה ובמידה שהתקציב שלכם מוגבל, תוכלו למצוא דוכני מזון שנכנסים גם בתקציב זה.

 

לסיכום

כדי לתכנן את התפריט לדוכני מזון לאירועים, מומלץ כי תיקחו בחשבון את הנתונים הבאים: סוג האירוע, גיל המשתתפים, שעת האירוע, משך האירוע ותקציב האירוע. בתאבון!

בדוכני מזון לאירועים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם