כיצד קובעים שעה להסעה הלוך לחתונה?

 

קביעת שעה להסעה הלוך לחתונה נקבעת על פי פרמטרים שונים שמרכיבים את הנוסחה הסופית. חשוב לפעול לפי ההוראות שניתן לכם במאמר הבא כאשר אתם קובעים את שעת היציאה. אחרת לא בטוח בכלל שתמצאו את האורחים בשעה שבה אתם מעוניינים אלא הרבה אחרי.

 

דבר ראשון מתי אתם רוצים שהאורחים יהיו באולם

הנתון הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא השעה שאתם מעוניינים שהאורחים יהיו באולם. לפי זה תוכלו לקבוע את זמן היציאה של ההסעות לחתונה, עם כל הנתונים בחשבון. חשוב להיות אמיתיים עם עצמכם ולבדוק מה השעה המדויקת שאתם רוצים שהם יבואו. כאן זה לא המקום להוסיף את הספר. אם אתם רוצים שהאירוע יתחיל בשבע אל תגידו שאתם רוצים את האורחים ב 6:30 על אף שתזמינו אותם לשעה הזו.

 

כמה זמן לוקחת הדרך

הנתון השני שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא כמה זמן לוקחת הדרך. אם הדרך לוקחת שעה, חצי שעה או שעתיים. לפני שאתם קובעים את שעת היציאה לשעה שש אם הדרך לוקחת שעה כדאי שתשמעו מה יש לנו לומר כי זה גם משפיע על שעת היציאה. כאשר אתם בודקים כמה זמן לוקחת הדרך חשוב שתבחנו את השעה המסוימת של היציאה. אותה דרך יכולה לקחת שעה בשעות הערב ושעתיים בשעות הצהריים. קחו בחשבון את השעה המסוימת שבה אתם יוצאים.

 

כמה נקודות איסוף במסלול?

לא רק הנסיעה עצמה לוקחת זמן, התחנות גם הם תופסות נתח זמן מכובד וצריך להשאיר להם את המקום שלהם. מומלץ לחשב 5 דקות לכל תחנה. כמובן שיש תחנות שמתעכבים בהם יותר ויש תחנות שפחות. לכן הממוצע הנכון פלוס הזמן של הנסיעות הוא 5 דקות לכל תחנה ו 10 דקות נוספות לרזרבה.

 

הקדימו את שעת היציאה

לאחר כל החישובים כדאי שתוסיפו עוד איזה 15 – 30 דקות ספר לשעת היציאה. תמיד יש עיכובים, פקקים ולא הכל הולך כמו שצריך. בדרך כלל אם תלכו לפי החישוב הזה האורחים יגיעו בדיוק ברגע הנכון. שימו לב לא להגזים בזמן שמיועד לעיכובים כי האורחים בסוף יגיעו מידי מוקדם.

 

איך תחליטו כמה זמן להוסיף

תלוי באופן יחסי לזמן המתוכנן. אם הנסיעה היא חצי שעה ויש שלוש תחנות מגוכך להוסיף חצי שעה נוספת ל 45 דקות המיועדות מלכתחילה. לעומת זאת אם מדובר בנסיעה של שעה וחצי ועוד 6 תחנות נחוץ להוסיף לפחות חצי שעה ספר.

 

סיכום

לתכנון מוקפד של שעת היציאה יש חשיבות מכרעת על הצלחת האירוע. במאמר הבאנו לכם נוסחה מדויקת לחישוב שעת היציאה.

 

תכנון שעת יציאה – איך זה עובד?

אם אתם רוצים שהאורחים יהיו באולם בשעה 19:30 זכרו שזה היעד שלכם. בדקו את זמן  הנסיעה בשעות הערב המוקדמות מהיעד לאירוע נניח שהזמן הוא שעה ו 15 דקות זמן היציאה כרגע הוא 18:15 כעת נשאר להוסיף את זמן האיסוף.

אם יש 4 נקודות איסוף מדובר ב 20 דקות נוספות ועוד 10 דקות לרזרבה כרגע אנו אוחזים בשעה ו 45 דקות יציאה לפני זמן ההגעה לאולם. מומלץ להוסיף 15 דקות נוספות לעיכובים ואנו אוחזים כבר בשעתיים. אם אתם מעוניינים שהאורחים יהיו באולם בשעה 19:30 קבעו את שעת היציאה ל 17:30.

לימוזינה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם