כך תפיקי את בוק בת המצווה המושלם!

והנה הגיע הרגע המיוחל שבו מצלמים את בוק בת המצווה. מה חשוב לדעת כדי שהוא יהיה מדהים? גייסנו לעזרתך כמה טיפים מעולים בנושא:

 

מה זה בוק בכלל?

בוק הוא השם המקצועי לאלבום תמונות מקצועי. בעולם הדוגמנות, הדוגמנים והדוגמניות נבחרים לעבודות על סמך הבוק, שמציג את הכישרון שלהם, הלוק שלהם וההתאמה שלהם לאותה עבודה. גם לשחקנים יש בוק ואפילו לזמרים, סטייליסטים ובכלל, כל מי שמופיע מול קהל בצורה פיזית או מצולמת. גם חוגגת בת המצווה מצולמת באופן מקצועי ולכן הדבר מכונה בוק.

 

איך מתכוננים לצילומי הבוק?

יום הצילומים נקבע מראש והוא כולל אך ורק חוגגת אחת – הכוכבת שנמצאת לכל אורך היום במרכז הפוקוס. לפעמים לחוגגות יש רעיונות מראש לגבי הדרך שבה הן רוצות להצטלם. את יכולה לבחור לוקיישן או רקע משלך, להחליט על מראה מסוים כולל בחירת סגנון הלבוש והאקססוריז. ניתן להחליט על המקום לצילומים יחד עם הצלם/ת ולסכם על חלק גדול מהדברים מראש. הכל תלוי במה שהחוגגת מחליטה ורוצה.

מצלמה

 

 

צילומים לבוק בת מצווה עם איפור – האם כדאי?

אפשר לתת הרבה טיפים לבוק בת מצווה יפה, מעניין ומיוחד. אבל הטיפ הטוב ביותר נוגע תמיד לאיפור, משום שחלק מהחוגגות נוטות להתאפר באיפור מלא וכבד, שפחות מתאים לאווירת הבוק. על האיפור שלך להיות טבעי מאוד, עדין לכל היותר. ברגע שהאיפור הופך לכבד ומוגזם, היופי הטבעי מתחבא ואיננו משתקף בבוק והתוצאה היא של מראה מבוגר מידי, שבו החוגגת לא נראית בת 12 שנים. נערת בת המצווה זקוקה לאיפור בסיסי ופשוט, החושף את היופי והתום שקיימים בה. איפור קל יסייע לך להרגיש יפה יותר ולהסתיר פצעי בגרות אם קיימים.

 

כמה מילים על פוטושופ

חלק גדול מעולם הצילום הבינלאומי משתמש בפוטושופ כדי לשדרג את המראה הסופי של התמונה כך שהיא תהיה יוצאת דופן ומרהיבה יותר. בניגוד למה שחושבים עליו, פוטושופ הוא לא רק תוכנת ריטוש שמציגה דברים באופן חסר פרופורציה והיא יכולה לתקן פגמים בצילום, כמו למשל טיפת גשם שבדיוק הסתירה את העין או רקע אפרורי מידי בשל עננים כבדים. התוכנה תעזור גם לטשטש את עור הפנים במידה ויש פצעונים.

 

מה לגבי הסטיילינג?

כל מצולמת צריכה לדעת מה היא לובשת ואיך הבגדים מתקשרים לתמונות או האווירה הכללית בבוק והכיף הגדול ביותר הוא לבחור בגדים ופריטים שלא היו נלבשים באופן שגרתי. ככל שהסטיילינג יהיה מופרע יותר, צבעוני, תוסס, חי ומוגזם, כך הבוק יוכל להיות מזכרת הרבה יותר מעניינת. חשוב להתאים את הסטיילינג למיקום, לרקע או לדרך שבה מצטלמים ושגם המרקם והצבעים יתאימו לכך.

 

ולסיכום,

זה מאוד טבעי להגיע ליום הצילומים עם מעט ביישנות והססנות. אך אין סיבה לדאגה. זה ממש לא אומר שהבוק שלך יהיה פחות טוב. צילום מקצועי טוב יגרום גם לנערה הביישנית והחוששת להצטלם באופן חיובי, מעניין וחינני, כך שאיכות התמונות תהיה גבוהה והתוצאה הסופית תהיה מושלמת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם