כל הילדים קופצים, רוקדים: הכירו את המסיבה שתרים את הילדים על הרגליים

מי לא אוהב לחגוג לילד שלו כמו שצריך, שיבלה עם כל החברים ושתהיה לו את המסיבה שכולם אחר-כך ידברו עליה? יש היום מגוון של אפשרויות למסיבות לילדים, אך האם שמעתם על מסיבת פול מון לילדים? כן, לא רק מסיבות בסגנון למבוגרים, גם לילדים. רוצים לדעת עוד פרטים? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מסיבות לילדים

בעידן של היום יש כל-כך הרבה אופציות למסיבות לילדים. תוכלו לעשות ערב ספא עם מניקור ופדיקור, ישנה אפשרות גם לעשות מסיבת אוזניות בה כל היום עונדים אוזניות ורוקדים לצלילי המוסיקה, אפשר לעשות מסיבת פיג'מות, מסיבת קריוקי עם ריקודים, תוכלו לעשות מסיבה בקונספט מסוים כמו דיסני ועוד.

מסיבת פול מון

מסיבות פול מון

מסיבות פול מון ידועות בעיקר בחופים של תאילנד, אנשים רבים אוהבים לנסוע דווקא בתקופה של פול מון (ירח מלא) בכדי לחגוג כמו שצריך במסיבות המיוחדות. מסיבות פול מון כוללות הרבה צבעוניות, אווירה של חושף בעיקר עם אורות זוהרים שנותנים קונספט מיוחד למסיבת ריקודים.

 

תפאורה ואורות צבעוניים

במידה ותבחרו לעשות פול מון פלוס מסיבת פול מון לילדים חשוב שתיקחו בחשבון כמה דברים בכדי ליצור מסיבה מוצלחת. כפי שציינו מסיבות פול מון בעיקר נעשות בחופים, לכן חשוב ליצור תפאורה שתדמה כמה שניתן חוף, לא חייב כמו בתאילנד. תוכלו למשל לשים כחלק מהתפאורה משחקים של חוף כמו כדור ים, גלגל ומדקות או להוסיף ארגז קטן עם חול.

בהתאם לכך שפול מון זו מסיבה שמשלבת הרבה עניין של צבעים ואורות מיוחדים כמו אולטרה סגול, חשוב לתת את האפקט במסיבה עצמה באמצעות תאורה מתאימה. בהתאם לכך תוכלו להביא למסיבה גם פעילות של מאפרת שתאפר את כל מי שירצה עם צבעים מיוחדים שגם הם זוהרים בחושך.

 

מה עוד אפשר להוסיף?

לאחר שדברנו על האפקט והקונספט של מסיבת פול מון, חשוב לדבר על מאפיינים כלליים של כל מסיבה טובה. ראשית, חשוב שבמסיבה תתנגן מוסיקה מקפיצה שכל הילדים ירקדו, בנוסף, חשוב להוסיף אוכל או לפחות נשנושים קלים כי מי לא אוהב קצת ממתקים במסיבה. בכדי לתעד את הרגע, כדאי להזמין צלם תמונות או כזה של מגנטים אם תרצו. כמובן, שתוכלו להוסיף עם פעילויות כמו חבילה עוברת, כיסאות מוזיקליים, קריוקי ועוד.

 

בסיכומו של דבר

מסיבות לילדים הם דבר נפלא ובאמת יש מגוון אופציות למסיבות. תוכלו לעשות מסיבת אוזניות, קריוקי, עם קונספט מסוים ועוד. אחת האופציות היא מסיבת פול מון, כמו זו ש המבוגרים רק עם תוספות. חשוב לקחת בחשבון את עניין התפאורה והתאורה, בהתאם לפול מון לעשות אווירה של אור אולטרה סגול ואיפור בצבעים שזוהרים בחושך. כמו כן, להוסיף מוסיקה טובה, אוכל טעים, צלם שיתעד ויש לכם מסיבת פול מון מושלמת.

מסיבת ילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם