כמה מרוויחים אמני חושים בחו"ל?

נושא השכר של אנשים הוא בדרך כלל נושא רגיש, אבל כשמדובר במקצועות מסוימים, בהחלט אפשר למצוא נתונים כאלו ואחרים.

כן, גם באינטרנט.

אם כך, כמה ירוויח קוסם בחו"ל וכמה ירוויח אמן חושים בחו"ל? האם בכלל כדאי לבצע רה-לוקיישן, או שמא כדאי להגיח לגולה מדי פעם כדי להופיע? הנה מידע מועיל.

מעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולהפוך לקוסמים? אולי בכלל מרגישים שנולדת להיות אמני חושים? בין אם כך או כך, יש דרך לעבור ויש קסמים ללמוד. כמו במקצועות אחרים, גם כאן תצטרכו ללמוד ולעבור דרך מקצועית ולימודית מסוימת, כולל מעבר בבית ספר לקוסמים. אמה-מה, חלק מאמני החושים הם אוטודידקטים אשר לימדו את עצמם את אומנות הקסם. וכשהקוסם מקצועי דיה, הפרנסה לא תאחר מלהגיע. קוסם מדהים בחו"ל עשוי להרוויח גם אלפי שקלים להופעה, ידעתם?

 

כמה מרוויח קודם ואמן חושים בישראל?

רגע לפני שאנחנו מהגרים לחו"ל, בואו נבין לרגע כמה מרוויח אמן חושים בישראל וכמה מרוויח קוסם בישראל. לאחר מכן, נדבר גם על כמה מרוויחים קוסמים בחו"ל. קוסם מדהים בישראל מרוויח בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪ בממוצע, להופעה של קוסמות.

יחד עם זאת, חשוב לזכור גם כי לפעמים הקוסם עשוי לגבות יותר אם קהל העומד מולו גדול במספרו. למשל, אי אפשר להשוות בין אירוע קוסמות מול 5 אנשים לאירוע קוסמות מול קהל של 50 אנשים. מטבע הדברים, הרבה יותר קשה ומורכב לעניין ולסקרן קהל כל כך גדול.

 

כמה יעלה מופע קוסם מול קהל גדול?

מופע של אמן חושים אל מול קהל גדול עשוי לעלות גם יותר מסכום של 3,500 ₪. למעשה, חלק מהקוסמים עשויים להרוויח גם סכומים של 5,000 ₪ – 10,000 ₪ על מופע קסמים. כמובן, סכומים אלו עשויים להשתנות מאמן לאמן ומקוסם לקוסם.

אם אתם מעוניינים לדעת כמה מרוויח קוסם מצליח בחו"ל, אנחנו נשמח להגיד לכם שהסכומים בחו"ל הם פחו או יותר זהים, עם סטיית תקן קטנה לפה או לשם. קוסם מצליח בחו"ל עשוי להרוויח בין 500$ ל-1,500$ להופעת קוסמות.

 

כדאי לי להזמין אמן חושים לאירוע שלי?

ככה שהקוסם מצליח יותר ומוכר יותר, כמובן שבוא יהיה יכול לגבות יותר על ההופעות שלו. בין אם הוא מופיע לפני ילדים או לפני מבוגרים, יהיה אפשרי לגבות יותר בהתאם לוותק שיש לו בתחום. בבואכם לבחור את אמן החושים שלכם, אנחנו ממליצים להתבונן באיזשהו תיק עבודות שלו.

ניתן לאתר למשל קטעים בווידאו של אמן חושים, במיוחד באתרים כמו YOUTUBE. יש לכם אמני חושים כמו עשהאל דרייר ורבים אחרים, שמקפידים לעדכן את הקהלים שלהם באתר יוטיוב. תוכלו להתבונן שם בחלקים מהמופעים של אמני חושים, להבין במה מדובר ולהחליט אם אתם מעוניינים להזמין אחד כזה אליכם.

 

ציוד של אמן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם