כמה עולה יועץ משכנתאות?

כמו בכל תחום וענף, גם בתחום של משכנתאות צריך להבין דבר או שניים. ליתר דיוק, יועצי משכנתאות מבינים הרבה יותר מדבר או שניים, כאשר תוכלו להבין דרכם מה הם מסלולי משכנתא מומלצים, באילו ריביות תוכלו לעמוד לאורך טווח ועוד. אז כמה עולה יועץ משכנתאות כיום?

אם אתם מתעניינים בייעוץ למשכנתאות, אתם כנראה נמנים בין מרבית האוכלוסייה, שצריכה להסתייע בלקיחת משכנתא בכדי לקנות דירה. הבנייה לא פוסקת בימינו והמדינה גם מעודדת מגורים והתיישבות באזורים שונים בארץ. על כן, לקיחת משכנתא גם צריכה להיבדק אל מול הנושא של סיוע המדינה ללקיחת הלוואות. במקרים מסוימים, ניתן אפילו לקבל הנחות עד כ-200,000 ₪ למשכנתא! אין ספק כי מדובר בהנחה משמעותית, והבדיקה שלכם בהחלט נדרשת בעניין. במקרים שהתהליך של לקיחת משכנתא מורכב מדי עבורכם, יועץ משכנתאות עשוי לחולל את כל ההבדל בין תהליך נעים וחווייתי, לבין תהליך מסורבל וכזה שגורם לסטרס ולחצים. (עכשיו זה רשמי: עד 90% משכנתא לזכאי מחיר למשתכן).

פגישה

כמה יעלה לי ייעוץ משכנתאות מקצועי?

באשר לשאלה כמה עולה יועץ משכנתאות מקצועי, ברוב המקרים יהיה צורך לשלם סכום ממוצע של 5,000 ₪, כאשר יועצי משכנתאות וותיקים ומנוסים גם ייקחו 6,000 ₪ ומעלה. אמנם מדובר בסכומים לא מבוטלים, אך בהתחשב בעובדה שיועצי משכנתאות מקצועיים יכולים לחסוך לכם המון כסף בטווח הארוך – הסכומים הללו של הייעוץ מתגמדים.

במילים אחרות, מוטב לשלם 4,000 ₪ על ייעוץ למשכנתאות, ולא לשלם ריבית גבוהה על משכנתא במשך 40 שנים קדימה. אין ספק, לקיחת משכנתא היא תהליך מורכב ובירוקרטי. על כן, ייעוץ משכנתאות מהווה את המענה המדויק ביותר, אם מעוניינים לעבור את התהליך הזה על הצד הטוב ביותר. חברת ייעוץ למשכנתאות מעמידה בפניכם יועצים מנוסים ביותר, שנושמים וחיים את העולם הכלכלי והמרכיבים השונים בעולם שמשפיעים על ריביות, על מדדים וכדומה.

עלות יועץ למשכנתאות

לרוב, החזר משכנתא, דומה מאוד לרוב ההחזרים החודשיים שלכם לא יישארו זהים במשך 30 שנים או 40 שנים. בדרך כלל, מה שקורה זה שריבית משתנה, ואנשים שאינם בקיאים בתחום הפיננסי פשוט לא יכולים לדעת מה עשוי לגרום לריביות להשתנות במשך הזמן. מנגד, יועצי משכנתאות יידעו להגיד לכם איזה מסלול משכנתא יהיה מותאם לכם באופן המוצלח ביותר. בשורה התחתונה, מסלול משכנתא בתנאים טובים מוצאים בסיוע של יועצי משכנתא מקצועיים. ברוב המוחלט של המקרים, אתם תיווכחו כי ישנם מסלולי משכנתאות רבים שפשוט לא ידעתם עליהם.

אם תחפשו מספיק טוב, גם תוכלו לאתר אנשים המספקים ייעוץ פיננסי בחינם וגם ייעוץ משכנתאות בחינם. ייעוץ משכנתאות ללא עלות עשוי להיות דווקא פתרון מעולה (בהנחה שהצלחתם לאתר יועץ מנוסה), אך כדאי לזכור שלעולם לא תקבלו ממנו את תשומת הלב והשירות שתקבלו אצל חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם