לא רק בבר מצווה – 2 אירועים ששווה להזמין אליהם צלם מגנטים

רבים מאתנו פוגשים את צלמי המגנטים באירועי בר מצווה ובת מצווה, אבל הם לא מגיעים אך ורק לשם. שכן, צלמי מגנטים יכולים להגיע לאירועים נוספים ולגרום גם להם להיות בלתי נשכחים. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב כדי שתוכלו לגלות מהם 2 האירועים הנוספים ששווה להזמין אליהם צלם מגנטים.

איך הגענו דווקא ל – 2 אירועים אלו?

יצאנו לבדוק עבורכם באופן מעמיק לאילו אירועים נוספים שווה להזמין צלם מגנטים. כדי שנוכל להציג בפניכם את האירועים המתאימים ביותר, פנינו אל מי שמכירים את התחום מקרוב. מדובר באנשים שערכו בתקופה האחרונה אירוע שאינו בר מצווה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר קצר בקבוצות שונות ברחבי הפייסבוק.

הסקר ביקש להגיע אל מי שעונים על הקריטריון המדובר, במטרה לבדוק באילו אירועים מדובר. לשמחתנו, הגיבו לסקר מעל ל – 40 גולשים. יכולנו לראות ממש בקלות שהיה רוב מוחלט של 2 אירועים ששווה להזמין אליהם צלם מגנטים והם נבחרו להיות מוצגים בפניכם בשורות הבאות.

לא רק בבר מצווה – 2 אירועים ששווה להזמין אליהם צלם מגנטים

תכירו את האירוע ה – 1 ששווה להזמין אליו צלם מגנטים

האירוע שהגיע אל המקום ה – 1 הוא חתונה. מעל למחצית מהגולשים שהגיבו על הסקר ציינו שהם הזמינו צלם מגנטים לחתונה שלהם או שהם נכחו בחתונה שהיה בה צלם מגנטים בחיפה. רוב זה גרם לנו להבין שמדובר באירוע שבאמת שווה להזמין אליו צלם. הרי כל אחד מתכנן להגיע לחתונה כשהוא נראה במיטבו בעיקר בשביל שייראה טוב על המגנט שייקח אתו הביתה בסיום האירוע.

 

תכירו את האירוע ה – 2 ששווה להזמין אליו צלם מגנטים

האירוע ה – 2 הפתיע אותנו מאוד. מדובר במסיבת יום הולדת. אנחנו הופתענו מהאפשרות הזו בגלל שעד היום לא חשבנו להזמין צלם לאירוע מסוג זה, אבל אנחנו מבינים בהחלט מה עומד מאחורי ההחלטה הזו. יום הולדת זה מאורע שמח שבדרך כלל מסתיים באמרה: "אוי, שכחנו להצטלם". אז האפשרות הזו תסגור לכם את הפינה ותאפשר לכם להצטלם וגם לצאת גם עם מזכרת למקרר.

 

איך תבחרו צלם מגנטים מקצועי?

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי חשוב מאוד לבחור צלם מגנטים מקצועי (ולא משנה באיזה אירוע מדובר). בגלל שראינו שמדובר במספר רב של פניות, ביקשנו לקבל הנחיה מאחד הגולשים. שאלנו אותו איך אפשר לבחור צלם מקצועי וקיבלנו את ההנחיות הבאות:

  1. לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר צלמי מגנטים
  2. לכתוב  2 – 3 שמות של צלמים שהומלצו
  3. לקרוא את חוות הדעת שנכתבה על כל אחד מהם בלשונית הביקורות
  4. לבחור את הצלם שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת לאילו אירועים מלבד בר מצווה שווה להזמין צלם מגנטים. נאחל לכם שתבחרו נכון ומזל טוב!

אירועים ששווה להזמין אליהם צלם מגנטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם