איך להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול

"יום הולדת יש רק פעם בשנה" שרים אורנה ומשה דץ, אבל יום הולדת עגול אנחנו חוגגים רק פעם בעשור! מדובר כאן על חגיגות יום הולדת שונות לגמרי – חגיגות מפוארות, נהדרות והכי חשוב – משמחות יותר מאי פעם.

היות ויש לא מעט דרכים לחגוג יום הולדת מהסוג הזה, הרבה אנשים מוצאים את עצמם אבודים ולא מצליחים להיסגר על רעיון אחד.

מילא כשמדובר ביום ההולדת שלכם, אבל מה קורה כשמדובר על חגיגות שאתם עורכים בהפתעה? אל דאגה, החלטנו לכתוב לכם את כל הדרכים כדי להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול, ותאמינו לנו – אנחנו בטוחים שתצאו מכאן עם פתרון ראוי.

 

"מזל טוב לדודי!"

מכירים את הרגע הזה שכל האורחים מתחבאים מתחת לשולחנות, וברגע שהחוגג נכנס אל החלל צועקים לו "הפתעה!" ומתחילים לשיר לו שירי יום הולדת? זהו בדיוק הרגע שאליו אתם רוצים להגיע. כדי להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול, כדאי לחשוב קודם כל על האופי שלו.

האם הוא טיפוס בעל חוש הומור משובח? האם יש לו חיבה מסויימת לתחומים כמו קולינריה? האם הוא אדם סולידי שמסתפק בכמה חברים בודדים או דווקא אוהב להתפאר בחגיגות עם עשרות אנשים? כל אלו יהוו לכם קו מנחה כדי להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול ובכלל.

 

איך להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול?

אז אחרי שבחרתם קו מסויים, הגיע הזמן לגשת לתכנון בפועל.

אתם יכולים לבחור כאן בין אין ספור רעיונות שיכולים להיות מושלמים לחגיגות יום הולדת עגול – סדנת בישול משותפת, שף פרטי, חגיגות שירה בציבור או קריוקי, מצגת מרגשת עם ברכות, תמונות ושירים, חגיגות על האש מושחתות, סדנת שוקולד לכל החברים, מופע סטנד אפ משותף, סדנת קוקטיילים ואלכוהול לאוהבי הז'אנר, הרצאה של סקסולוגים שמשלבים הומור עם קטעים אמיתיים מתוך החיים של כולנו, תחרויות ומשחקי חברה, טיול מאורגן ובקיצור – באמת שאין סוף לאפשרויות שעומדות בפניכם.

 

שאלת התקציב – שאלה מכרעת

כדי להפתיע את בן הזוג ליום הולדת עגול צריך להבין קודם כל מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע. חגיגות יום הולדת יכולות להתחיל בכמה מאות שקלים בלבד ויכולות להסתיים בהשקעה של אלפי ועשרות אלפי שקלים.

אנחנו מציעים, רגע לפני שאתם מתחילים לבדוק את האפשרויות ולבצע הזמנות, לחשוב על מסגרת תקציבית שיהיה לכם נוח לעמוד בה. הדבר הכי מבאס עבורכם יהיה להיסגר על רעיון ואז להבין שהוא לא עומד בתקציב, ולכן הגדרה של תקציב מראש תעשה את העניינים הרבה יותר פשוטים ומסודרים.

 

מה שלא תבחרו – יין משובח הולך כאן עם הכל

בכל רעיון שלא תבחרו בסופו של דבר, כדאי לשלב יין טוב. היין עושה שמחה ואושר לכם ולמוזמנים שלכם, ובעיקר לבן הזוג החוגג. להזמנת יין מרלו או כל סוג יין אחר היכנסו לאתר של יקב רמת הגולן ובחרו את המועדף עליכם. תהנו ומזל טוב!

 

שתי כוסות מרלו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם