3 דרכים לחגוג יום הולדת בצורה מגוונת

תקופת הקורונה שינתה את האופן בו אנו חוגגים אירועים בכלל וימי הולדת בפרט. אף על פי כי במבט ראשון נדמה שהאפשרויות הצטמצמו ונעלמו, בעקבות השינוי באופן בו אנו יכולים להיפגש, כאשר מרכזי ענק גדולים נאלצים להיסגר – נפתח השער עבור שלל אטרקציות וגימיקים חדשים, אשר נותנים מענה לא פחות טוב משהיה בעבר.

אמנים חיצוניים

בחירת האמן צריכה להיות בהתאם לאוכלוסייה החוגגת, כלומר, יהיה מיותר להזמין אמן בשר למסיבת יום הולדת שחצי ממנה צמחונים. עם זאת, ישנן אופציות רבות ככל שזה נוגע להבאת איש מקצוע אשר מתמחה בהיבט מסוים. החל מסטנדאפיסט ואמן חושים, אשר יכולים לתקשר ולבדר את הקהל בכל היקף אירוע ובכל התניות בריאותיות שיש. וכלה גם במוזיקאים או רקדנים, אשר מאפשרים חווית הופעה פרטית שרבים מאיתנו לא זכו לה מעולם, וכעת בתקופת הקורונה הפכה החוויה הזו לנגישה הן מבחינת זמינות האומנים והן מבחינת העלות..

 

מסיבות בשטח הפתוח

כיום ישנה תעשייה שלמה אשר מתמחה בהקמת מאהל באזור מבודד ונקי מאדם ואבזורו לצורך מסיבה. הפתרון הזה אידיאלי עבור מי שעדיין מבקש לקיים אירוע גדול ככל האפשר ובמקביל לשמור על ההנחיות. בהמשך לכך, ניתן למצוא מאהלים כאלו בעיקר בסמיכות לים או ביערות מבודדים ואפילו במדבר. לרוב מדובר בצלנית גדולה אשר נפרשת ובתוכה ממוקמות פינות ישיבה ולעתים גם צוות בר אשר מגיע לשרת את האורחים. בנוסף, ניתן להוסיף שלל אטרקציות וגימיקים לעיצוב והוספת חיים לאירוע כמו פרחים, פירות, אביזרי מסיבות, וכל דבר אשר לטעמכם יוסיף צבע ואור לאירוע. כיום בעידן בו רבים מן העסקים נאלצו לסגור שעריהן, ניתן למצוא מגוון עצום של שירותים שבעבר לא היו פנויים לשם כך, וכעת מאפשרים מגוון עצום של אפשרויות לבטא באופן אישי וייחודי את אופי החוגגים.

 

השכרת חלל מבודד

אף על פי כי פתרון זה אינו הזול שבמגוון, הוא מאפשר לאלו שמעוניינים בו אפשרות יוקרתית ופרטית לקיים אירוע. בין אם מדובר בהשכרת וילה מבודדת או בחלל אירוח של מסעדה אשר נאלצה לסגור שעריה כרגע, ואפילו כלי שיט קטן, ניתן לערוך במקומות אלו מסיבה אישית וחמה מבלי להרגיש במאומה את השפעות הקורונה. בהוספה יחסית זניחה של מחוות אישיות ומרגשות או שלל אטרקציות וגימיקים אחרים, האופציה הזו היא לחלוטין מובחרת למרות העלות שכלולה עימה.

 

לסיכום

כיום בהתאם לנסיבות החברתיות והבריאותיות שעוטפות אותנו, עולם חגיגות ימי ההולדת השתנה. עם זאת, עם מעט יצירתיות וחשיבה מוקדמת אודות בעל השמחה והמוזמנים אליה, ניתן למצוא פתרון מעולה אשר משכיח לחלוטין את העובדה כי מדובר באילוץ נסיבתי. ובין אם אופי המסיבה הוא יותר פרטי או ססגוני, צנוע או רהבתן, גם כיום כל אחד יכול להרכיב ולבחור אירוע בו הוא מעוניין, ולהנות מתוצר מצוין שבימים כתיקונם היה לא נגיש – או יקר משמעותית.

יום הולדת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם