למה נשים קונות יותר מגברים?

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע יש יותר גברים שנוטים להשתמש באותה חולצה ישנה לאורח שנים רבות בעוד נשים רבות יותר יעדיפו לרכוש חולצות חדשות לעיתים קרובות בהרבה אתם לא לבד.

הכתבה הבאה תבחן את התופעה ותציע מספר סיבות אפשריות למנהגי הקניות השונים של נשים רבות בהשוואה להתנהלות הרווחת בקרב גברים.

 

סיבה ראשונה: נשים אוהבות חדשנות

אומנם גברים רבים יגידו שהם חובבי גאדג'טים שמקפידים לקרוא ולהתעדכן בכל השינויים האחרונים בשוק, נשים רבות לא יסתפקו בקריאה על חידושים שונים ומשונים במגוון רחב של תחומים ובכל הזדמנות אפשרית יעדיפו חוויה של התנסות באותם טכנולוגיות חדשניות, ללא תיווך של כתב או כתבת טכנולוגית כזאת או אחרת בבלוג באינטרנט  או ברשתות החברתיות השונות.

 

סיבה שנייה: נשים לא פוחדות משינויים

נשים רבות לא מייחסות רגשות סנטימנטליים לחפצים דוממים, ועל כן החלפת פריט ישן ובלוי בפריט חדש ואיכותי יותר הינה החלטה רציונלית ומתבקשת אשר קל להן להוציא לפועל בקלות יחסית. כאשר אין רגשות נוסטלגיים אשר מונעים מהם להחליף חולצה בלויה או נעל ישנה, קניות נהפכות להיות דבר שבשגרה אשר נעשה בהתאם לצרכים המיידיים.

 

סיבה שלישית: נשים הן סקרניות

האגדה על תיבת פנדורה טומנת בחובה אמירה ביקורתית למדי על טבען הסקרני של נשים אשר המיט רעות רבות על העולם. יחד עם זאת, סקרנות היא תכונה אנושית למדי אשר ניתן לטעון כי הובילה את החברה האנושית למחוזות נהדרים למדי שכן היא הובילה אנשים, נשים וגברים כאחד, לחקור את העולם הסובב אותנו.

גם כאשר הדבר נוגע לקניות, סקרנות לא פעם משחקת תפקיד מרכזי, ודוחפת רבים מאיתנו, לרבות נשים, לרכוש מוצרים חדשים על מנת להתנסות בשימוש במוצרים חדשים ומסקרנים אלו.

 

סיבה רביעית: החברה שמה דגש רב יותר על הקניות שעורכות נשים

כבר בשלב מוקדם למדי במאה ה-20, פרסומאים החליטו למקד את מירב המאמצים והתשומות שלהם בפרסום מוצרים שונים ומשונים לקהל נשי. ניתן לומר כי השאלה מדוע נשים קונות יותר מגברים היא למעשה דוגמא מודרנית לחידת הביצה והתרנגולת כאשר לא לחלוטין ברור מה הגיע קודם.

האם פרסומאים זיהו כי נשים קונות יותר ועל כן מיקדו את תוכנן של הפרסומות אליהן, או שמא למעשה כיוון שמירב הפרסום כוון אל נשים, נשים החלו לקנות יותר או להיתפס על ידי החברה כאלו שקונות יותר בהשוואה לגברים, אשר לא מרבים לבזבז ולקנות דברים חדשים.

בין אם אתם נשים שלא אוהבות לקנות כלל, או גברים שחולים על שופינג, לפעמים יש מוצרים שיכולים לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו, היכנסו לאתר של מה באלי – מתנות לעובדים ומוצרי פרסום ותוכלו להתרשם ממגוון רחב של מוצרים שימושיים באיכות גבוהה ביותר ובמגוון רחב של עיצובים מרהיבים.

 

נשקים עושות קניות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם