היכן תוכלו לערוך מסיבת סוף שנה בתקופת הקורונה

אין ספק שהקורונה מביאה איתה אתגרים שונים, כמו למשל: איפה בכל זאת אפשר לעשות מסיבת סוף שנה עם כל האנשים שאנחנו אוהבים ומבלי להסתכן? אחד מהדברים הכי חשובים שצריך להקפיד עליהם זה על המרחק שאנחנו שומרים אחד מהשני, ולכן בהקשר הזה מדובר על דילמה מורכבת ביותר.

 

מסיבות באוויר הפתוח

אם אתם מחפשים היום מקום למסיבות בחיפה, בין אם זה עבור מסיבת סוף השנה האזרחית ובין אם זה עבור כל מסיבה אחרת, אנחנו יכולים להבין את הדילמה שלכם. מצד אחד, כולנו מרגישים את הצורך לחגוג ולשמוח, כי החיים ממשיכים, אך מצד שני, הקורונה עדיין לגמרי כאן, מאיימת עלינו ומפחידה. לכן, רגע לפני שאתם מוותרים על מסיבת סוף השנה שלכם, כדאי שתדעו: הפתרון הוא לשכור מקום גדול אך פתוח. למשל, אם תעשו את מסיבת סוף השנה באצטדיון גדול ורחב ידיים, אתם תוכלו להיות בטוחים שההנחיה הכי חשובה של הקורונה נשמרת, כלומר, אתם שומרים על מרחק בין אחד לשני.

 

החשיבות של קיום מסיבות דווקא בתקופת הקורונה

זה נכון שאתם יכולים לוותר. אתם יכולים לוותר על המסיבה שאולי תכננתם לעשות ועל הרמת הכוסית עם העובדים שלכם מהמשרד, אך מצד שני, האם זה כדאי? כלל לא בטוח. בסופו של דבר, כולנו רוצים להרגיש שאנחנו חיים, שאנחנו מצליחים להתמודד עם הקורונה ושאנחנו כן יכולים לשמור על שגרת חיים כלשהי. המסיבות והאירועים החברתיים שכולנו כל כך רגילים לקחת בהם חלק הם בפירוש עניין משמעותי בחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לצאת מהשגרה, ליהנות קצת ביחד, לשתות אלכוהול איכותי וליהנות ממוזיקה טובה. לכן, רגע לפני שאתם מוותרים על החגיגות החשובות האלה, פשוט כדאי שתמצאו את המקומות הנכונים שבהם כן תוכלו לקיים אותם, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

 

כמה תשקיעו בהשכרת מקום לאירוע?

זה לא משנה אם מה שאתם חושבים עליו עכשיו זה על מסיבת סוף השנה האזרחית או על מקום להרמת כוסית. מה שכן משמעותי, זו השאלה כמה תשלמו על המקום שתשכרו. כאמור, אחד מהקריטריונים הכי חשובים שיש למסיבות ואירועים שעושים בתקופת הקורונה, הוא המרחב ולכן צריך למעשה לשכור מקום כמה שיותר גדול. מטבע הדברים, ככל שהמקום שמעמידים לרשותכם יותר גדול, כך גם המחיר שלו יותר גבוה, אך בפועל אתם תראו שזו הבחירה הנכונה. פנו עוד היום אל כמה מקומות פתוחים שתוכלו לשכור, בדקו על איזה מחירים מדובר וכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם. זכרו: גם אם השכרת המקום להרמת הכוסית לא תהיה זולה, זה עדיין ישתלם לכם. העובדים מאוד יודו לכם על כך שאתם לא מוותרים על החגיגה ועל כך שאתם עושים אותה בהתאם להנחיות, ובנוסף, זה יעביר לכולם מסר חשוב: שומרים על הבריאות וממשיכים לחגוג!

 

קונפטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם