מה כדאי לשאול סטנדאפיסט לפני ששוכרים אותו לאירוע שלנו?

אחת האטרקציות המיוחדות למסיבות ואירועים מכל סוג היא מופע סטנדאפ. אין ספק כי כולנו אוהבים להשתחרר מדי פעם, וגם האנשים הרציניים ביותר נהנים מצחוק טוב. בדיוק מסיבה זו אנחנו ממליצים בחום לשדרג את האירוע שלכם ולהזמין סטנדאפיסט. לפני שאתם בוחרים סטנדאפיסט, רצוי לבדוק שאכן מדובר בסטנדאפיסט שיספק חוויה בלתי נשכחת לאירוע שלכם ויעשה את העבודה. זה מה שצריך לבדוק לפני שאתם שוכרים סטנדאפיסט לאירוע

 

לא בוחרים סטנדאפיסט לפני שבודקים את הדברים הבאים

סטנדאפ היא אטרקציה מושלמת למסיבות ואירועים, אבל כדי שהסטנדאפ יהיה באמת מוצלח הסטנדאפיסט צריך להיות ברמה. לכן לפני שאתם שוכרים סטנדאפיסט לאירוע יש לבדוק את הדברים הבאים:

 

בדקו שמדובר בסטנדאפיסט מנוסה ורציני

סטנדאפיסט מנוסה ורב ניסיון שעשה הפעלות רבות והוזמן לבמות מכל מיני סוגים הוא ככל הנראה סטנדאפיסט שהוכיח את עצמו ויודע לעשות את העבודה. כמו כל תחום אחר בחיים, ניסיון הוא המפתח להצלחה ולכן סטנדאפיסט מנוסה בסופו של דבר יספק תוצר טוב יותר עבורכם.

 

לא רק מונולוג קבוע – גם אלתורים על המקום

סטנדאפיסט שמבצע מונולוגים ארוכים זה יכול להיות נהדר אבל זה לא יכול להיות רק זה. אל תבחרו בסטנדאפיסט שעושה את אותו המונולוג בכל מופע – וודאו שהוא גם מומחה באילתורים על הבמה בהתאם לסיטואציה והמקום כי בסופו של דבר זה מה שבאמת מצחיק את הקהל.

 

הפעלה ושיתוף של הקהל

אחד היתרונות בסטנדאפ איכותי זה שהוא לא רק נותן לקהל משהו לצפות בו אלא גם משתף אותו ומאפשר לו להיות אקטיבי. סטנדאפיסט יודע להפנות שאלות לקהל ואולי לבקש מתנדבים, וזה בסופו של דבר מה שבאמת עושה את המופע. וודאו עם הסטנדאפיסט שהמופע שלו כולל שיתוף של הקהל – זה משפיע מאוד על האווירה באירוע ומקליל אותו.

 

אורך המופע

חשוב מאוד לבדוק עם הסטנדאפיסט מהו האורך הצפוי למופע הסטנדאפ ולתכנן זמנים בהתאם. אורך מקובל של מופע סטנדאפ נע בין 45 דקות לשעה, ורצוי לתזמן את המופע בהתאם ולהתייעץ עם הסטנדאפיסט על הזמן המתאים לקיים את המופע. נקודה חשובה לגבי אורך המופע היא שמומלץ לשמור על האורך בין הזמנים שציינו – מצד אחד אנחנו רוצים מופע באורך משמעותי שיהיה אטרקציה מספקת אבל מצד שני מופע ארוך מדי עלול לעייף את האורחים ולהשיג את המטרה ההפוכה.

 

מחיר

בסופו של דבר המחיר נגזר משורה ארוכה על עלויות ובין השאר גם מאיכות המופע והפופולאריות של הסטנדאפיסט. אם מדובר בסטנדאפיסט מוכר שמבצע הפעלות באירועים גדולים ואף מופיע בטלוויזיה, מן הסתם המחיר יהיה בהתאם.

 

התאימו את הסטנדאפ למסיבה

בדקו עם הסטנדאפיסט שהמופע שלו מתאים לסוג המסיבה שאתם רוצים. כך למשל אם מדובר במסיבה לילדים מן הסתם לא נרצה מופע שיכלול גסויות. להזמנת סטנדאפיסט למסיבה כנסו ללינק: https://www.standup-now.co.il

 

איש עושה פרצופים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם